سهرابی: برای بقاء نیاز به برد داریم

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با هدف برد به اصفهان می رویم تا بتوانیم در لیگ باقی بمانیم.

سهرابی: برای بقاء نیاز به برد داریممیر معصوم سهرابی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در باره شرایط تیم فوتبال ماشین سازی پیش از دیدار برابر سپاهان اظهار کرد: باید عنوان کنم شرایط تیم خوب است و برای بقاء در لیگ نیاز به برد در این دیدار داریم، بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی  در هفته گذشته تمرینات منظم و پرفشاری را انجام داده اند و بدون شک برای کسب سه امتیاز به اصفهان می رویم.

وی در ادامه با اشاره به تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: تیم فوتبال اصفهان از مدیریت و کادرفنی خوبی برخوردار است و به منظور ارتقاء جایگاهش در جدول هدفی جز برد نخواهد داشت.

سهرابی با اشاره به عملکرد فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: کاظمی برای برد تکنیک و تاکتیک مناسبی دارد و در تمرینات نیز این مهم به بازیکنان گوشزد شده است شک نکنید چنانچه بارها گفته ام ماشین سازی در لیگ باقی می ماند و برد در برابر سپاهان می تواند ماشین سازی را به لیگ برگرداند.

مدیر عامل تیم فوتبال ماشین سازی با توجه به محرومیت تراکتور سازی و معترض شدن مسئولان ماشین سازی مبنی بر تغییر نتیجه بازی تیمش برابر تراکتورسازی تصریح کرد: دوست ندارم در باره محرومیت یا محروم نشدن تراکتور صحبت کنم ما به هیچ عنوان شکایتی نکرده ایم امیدوارم مشکل تراکتور سازی حل شود ما نتیجه بازی در زمین چمن می گیریم و به خواشی کاری نداریم.

وی با اشاره به اقدام باشگاه ماشین سازی در ارتباط مانوئل فرناندز هم گفت: فرناندز دروازه بان تیم ما بوده که بدون هماهنگی با مسئولان به کشورش بازگشته است ما شکایت خود را به فیفا ارائه داده و منتظر پاسخ گویی هستیم. در واقع باید گفت کار وی به هیچ وجه حرفه ایی نبود.

سهرابی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تیم فوتبال ماشین سازی با ارائه دیدار خوب توام با برد دل هواداران را شاد و ضمن کسب سه امتیاز به جایگاهش در جدول سر و سامان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار