یزد؛

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و کشاورزی

8 پروژه در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 6 میلیارد تومان در اشکذر به بهره‌برداری رسید.

    به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با دهه مبار ک فجر با حضور سید علی عزالدینی  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان 8 پروژه در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 6 میلیارد تومان در اشکذر به بهره‌برداری رسید.

 معاون استاندار در حاشیه افتتاح دو واحد گلخانه که با سرمایه‌گذاری 970 میلیون تومان و در مساحت 9 هزار و 400 مترمربع انجام‌شده بود ضمن توصیه و تأکید به کشاورزان در خصوص بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن برای افزایش میزان تولید و کیفیت‌بخشی بیشتر محصولات اظهار داشت: با توجه به اهمیت آب، خاک و انرژی می‌بایست حداکثر بهره و استفاده از را از این نعمات داشته باشیم.

 بهره‌برداری از ساختمان آموزشی خیری بااعتبار بالغ‌بر 930 میلیون تومان، مرکز توان‌بخشی آموزشی روزانه سالمندان، کارگاه تولید حمایتی ویژه معلولین کم‌توان ذهنی و کارگاه تولید مبل از دیگر طرح‌هایی بود که پیش از ظهر امروز با حضور عزالدینی به بهره‌برداری رسید.

 
معاون استاندار ادامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان اشکذر فاز دوم مجتمع ورزشی و تفریحی موج‌های آبی رضوانشهر با سرمایه‌گذاری 4 میلیارد تومان و نیز روشنایی مسیر روضه الشهداء اشکذر تا مسجد ریگ رضوانشهر بااعتباری بالغ‌بر 450 میلیون تومان را افتتاح کرد.

 در ایام‌الله دهه مبارک فجر 40 پروژه در بخش‌های مختلف با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 35 میلیارد تومان در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید.

 انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار