لرستان؛

بهره برداری از واحد پرواربندی 150 راسی گوساله درسلسله

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، یک واحد پرواربندی 150 راسی گوساله در بخش فیروزآباد شهرستان سلسله به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیر جهاد کشاورزی سلسله در آیین بهره برداری از این طرح گفت: کل اعتبار هزینه شده برای این واحد پروار بندی هفت میلیارد و 200 میلیون ریال می باشد که از این میزان، یک میلیارد و 440 میلیون ریال میلیون سهم آورده متقاضی و پنج میلیارد و 760 میلیون ریال سهم بانک بوده که به عنوان تسهیلات بانکی در اختیار متقاضی قرار گرفته است.
هادی سپهوند با بیان اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و توسط بانک کشاورزی پرداخت شده اند، افزود: با بهره برداری از این طرح، برای سه نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.
وی با اشاره به گازکشی سه واحد مرغداری با اعتباری معادل 600 میلیون ریال از محل اعتبارات خط ویژه مکانیزاسیون عنوان کرد: بیش از 44 دستگاه انواع تراکتور به همراه 60 دستگاه انواع ادوات و دنباله بندها نیز با اعتباری معادل 26 میلیارد ریال میان متقاضیان توزیع شد.
سپهوند افزود: 21 میلیارد ریال از این اعتبار به صورت تسهیلات از محل اعتبارات خط ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده و مبلغ 6 میلیارد ریال نیز سهم آورده متقاضیان بوده است.
وی با بیان اینکه به ازای توزیع هر یک دستگاه تراکتور به همراه ادوات یک شغل ایجاد می شود، اظهار داشت: در مجموع با توزیع این تراکتورها برای 44 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار