شهرکرد؛

حمایت از تولیدکنندگان داخلی ضروری است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی ضروری است.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی ضروری است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در همایش اقتصاد مقاومتی و الگوی مصرف در نهمین روز از دهه مبارک فجر تاکید کرد: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی به منظور حمایت و افزایش تولید و رشد صنعتی، کالای مورد نیاز خود را از محصولات تولیدی داخل استان تهیه کنند.

وی افزود: اصلاح ساختار الگوی مصرف و اتکا به منابع داخلی، در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نقش بسزایی دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه، انزوای آمریکا و اسرائیل را از دستاوردهای مهم برجام بیان و اضافه کرد: در دوران پسابرجام بسیاری از تحریم ها شکسته و بخشی از پول بلوکه شده جمهوری اسلامی آزاد شد و حرکت آزادانه کشتی ها و واردات بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز محقق گردید.

سلیمانی با اشاره به تأکید فراوان مقام معظم رهبری (دام ظله) درخصوص اقتصاد مقاومتی گفت: مهمترین فلسفه نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی معظمٌ له، تلاش برای رفع وابستگی به کالای خارجی است.

وی، سهم استان چهارمحال و بختیاری از تسهیلات اقتصاد مقاومتی کشور را سه هزار و 600 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این مبلغ تاکنون سه هزار و 130 میلیارد ریال برای پرداخت به متقاضیان تصویب شده است.

سلیمانی ادامه داد: با نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در بین قشرهای مختلف می توان تولیدکنندگان را در باز پرداخت تسهیلات، ایجاد تولید، اشغالزایی و افزایش توان اقتصادی یاری کرد.

همایش یک روزه اقتصاد مقاومتی والگوی مصرف بسیج ادارات چهارمحال و بختیاری، به منظور آشنایی با بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف در زندگی فردی و جمعی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، و با حضور جمعی از مسئولان و کارپردازان دستگاه های اجرایی استان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار