سرباز،

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای بیعت با ولایت فقیه

جمعی از علمای اهل سنت شهرستان سرباز با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، این روز را میعادگاه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دانستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،مولوی الله داد رئیسی  امام جمعه اهل سنت سرباز با تبریک فرارسیدن دهه مبارک مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، همچون همیشه پرچم سرافراز ایران اسلامی بر قله های افتخار و سعادت خواهد درخشید.
 
وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به جهانیان ثابت خواند کرد که هیچ گاه دشمنان این انقلاب نمی توانند با تهدید و تحریم مردم ما را نا امید کنند.
 
مولوی الله داد رئیسی  با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال باید پرشکوهتر و پرخروشتر از هر سال باشد، تصریح کرد: از عموم مردم ایران از هر قومیت، مذهب و دینی دعوت میکنم تا بار دیگر با خروشی انقلابی و حضوری دهها میلیونی در راهپیمایی 22بهمن شرکت کنند تا دشمن بداند تهدیدهایش هیچ تاثیری بر ما نخواهد داشت.
 
راهپیمایی 22 بهمن شکرانه پیروزی انقلاب است
 
مولوی فتحی محمد نقشبندی امام جمعه اهل سنت راسک  با دعوت از عموم مردم شهرستان سرباز برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن ماه، افزود: یوم الله 22 بهمن روز نجات میهن از دامان استکبار و استبداد حکومت طاغوت شاهنشاهی است پس باید هر ساله با شکوه بیشتری جشن گرفته شود.
 
مولوی فتحی محمد نقشبندی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث گرانقدر امام خمینی(ره) نماد مقاومت و حکومت اسلامی است برای کشورهای دیگر جهان،گفت: راهپیمایی 22بهمن به عنوان نماد استکبار ستیزی و پیروزی خون بر شمشیر است و در این شرایط خاص که استکبار جهانی آخرین تلاش خود را برای از بین بردن منافع ایران به کار گرفته است؛ حضور در این راهپیمایی و اعلام حمایت از انقلاب و رهبری, بر همه ایرانیان واجب است.
 
وی با تاکید بر اینکه در راهپیمایی 22بهمن شرکت خواهد کرد، گفت: از عموم مردم شهرستان سرباز دعوت میکنم تا همچون همیشه در این راهپیمایی ضد استکباری شرکت کنند تا دشمنان بدانند مردم شریف ایران تا آخرین قطره خون با هم متحد و برادر خواهند ماند.
 
ملت ایران با حضور در راهپیمایی هوشیاری خود را به رخ جهانیان می کشد
 
مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران این بار نیز با حضور خود نشان خواهد داد که ملتی فهیم و انقلابی هستند.
 
وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان انقلاب، تصریح کرد: در طول این 38سالی که از انقلاب اسلامی ایران گذشته است همواره دشمنان این ملت و نظام در تلاش بوده اند تا میان ملت و نظام جدایی ایجاد کنند اما مردم فهیم ایران اسلامی همواره در مراسمات مهم ملی شرکت کرده و همبستگی خود با نظام و حمایت از رهبری را فریاد زده اند.
 
وی در پایان با بیان اینکه که شرکت در راهپیمایی یک وظیفه ملی است، گفت: فردا تمامی احاد مردم ایران  خصوصا مردم شجاع و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان  با شور و شکوه  همیشگی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.
 
چشم دشمنان انقلاب به راهپیمایی فرداست

مولوی مرادزهی از علمای اهل سنت شهرستان سرباز نیز  با تاکید بر اینکه حتما در راهپیمایی22شرکت خواهم کرد، اظهار داشت: شرکت در هر مراسمی که برای مقابله با ظلم و استکبار باشد واجب شرعی است.
 
وی افزود: دهه فجر یادآور دلاور مردانی است که با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا اینک ما بتوانیم زیر سایه اسلام و در امنیت کامل زندگی کنیم.
 
مولوی مرادزهی با دعوت از عموم مردم ایران برای شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: دشمنان انقلاب ما همواره چشم به اینگونه مراسمات دارند، پس باید همواره با حضوری پرشور به آنان یادآوری کنیم که این ملت تا زتده هستند پای این انقلاب و رهبری فرزانه آن خواهند ایستاد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار