شهرکرد؛

دعوت برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرکرد با صدور بیانیه ای از آحاد مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رویدادهای تاریخ معاصربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در بیانیه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهرکرد به مناسبت یوم الله 22 بهمن آمده است:

انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رویدادهای تاریخ معاصر محسوب شده و امروز الگویی است تمام عیار که با صدور پیام های حیات بخش خود به اقصی نقاط جهان موجب شده تا بسیاری از ملت ها و جنبش های آزادی خواهانه در جهت مبارزه با نظام سلطه به این نهضت شکوهمند اقتدا کنند.

اتکای ملت به خداوند بزرگ برای رسیدن به اهداف متعالی، مبارزه همه جانبه و شجاعانه با نظام استکبار و سلطه گری و دفاع جانانه از ارزش های ناب اسلامی و اعتقادات مذهبی با تبعیت از ولایت فقیه از جمله پیام های صادر شده از این انقلاب الهی و از عوامل مهم و موثر در به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به شمار می رود.

امروز یوم الله 22 بهمن یادآور دلاوری های مردمانی است که در پرتو عنایات حضرت حق و انسجام ملی تحت لوای رهبری خردمند و فرزندی از سلاله سادات، با هدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری مساوات، آزادی و استقلال، از جان و مال خویش گذشتند و در برابر ظلم ها و بی عدالتی ها ایستادند و در نهایت بر طاغوت زمان پیروز شدند و تحقق وعده نصرت پروردگار را به چشم خود دیدند.

بدینوسیله شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهر و سازمان های تابعه این شهرداری ضمن بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی، از امت خداجو، سلحشور و ولایت مدار استان دعوت می نماید با شرکت بابصیرت، آگاهانه و عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، همگام و همصدا با سراسر کشور ضمن به نمایش گذاشتن اتحاد ملی و ابراز علاقه به ارزش های والای انقلاب اسلامی، حمایت همیشگی خود از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند.

گفتنی است: راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، از ساعت 9:30 صبح فردا جمعه 22 بهمن در 130 نقطه استان چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار