اعزام کاروان ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به عتبات

دانشجویان بیستمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری راهی مشهد مقدس شدند.

حجت الاسلام سیدوحیدمعتمدی ریاست دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از بدرقه 36 زوج دانشجوی این دانشگاه به مشهد مقدس خبر داد.

وی در ادامه افزود: ازدواج از مهمترین دغدغه های جوانان و مسئولان فرهنگی دلسوز است و در این راستا نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ها با طرح همسفر تا بهشت با اعزام کاروان دانشجویی به مشهد مقدس و طراحی دوره هایی برای تداوم زندگی زوجین گام های خوبی را برداشته است.

وی در مراسم بدرقه اعزام کاروان ازدواج دانشجویی به مشهد مقدس افزود: از آنجا که دانشگاه هم به تعبیر امام راحل مبداء تحولات یک کشور است، لازم است الگوی یک ازدواج آگاهانه و مسوولانه و آسان در دانشگاه پایه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید وحید معتمدی اظهار داشت: در ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی اولین مراسم ازدواج دانشجویی و یا به طور دقیق تر بدرقه زوج‌های دانشجو برای سفر به مشهد مقدس در دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار