ساری،

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از کمربندی جنوبی بابل

معاون وزیر راه و شهرسازی از کمربندی جنوبی بابل بازدید کرد و برای تامین اعتبار این طرح قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از طرح کمربندی جنوبی بابل، گفت: امیدوار است با تملک چند قطعه زمین در انتهای این کمربندی و تامین اعتبار مورد نیاز، این طرح تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: افتتاح این طرح پیش از پایان سال جاری نیازمند اخذ رضایت از مالکان زمینی است که در مسیر طرح قرار دارد و باید تملک شود.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در مازندران گفت: کمربندی جنوبی بابل 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چند قطعه زمین در انتهای مسیر این طرح وجود دارد که برای تملک آنها مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران افزود: معاون وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داد که بخشی از اعتبار زمین ها برای تملک را تامین کند که در صورت تامین اعتبار و تملک زمین ها این طرح در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

نوروزی افزود: برای احداث کمربندی جنوبی بابل تاکنون 700 میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکمیل این طرح ملی به 200 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

کلنگ اجرای کمربندی جنوبی بابل تقریبا 14 سال پیش به دلیل ترافیک سنگین اتومبیل های ورودی به شهر بابل بر زمین زده شد ولی تاکنون به دلیل نداشتن اعتبار کافی به بهره برداری نرسید.

این کمربندی از مسیر جاده بابل به آمل ، شهید صالحی و گنج افروز گذشته و درجاده بابل به قائمشهر و در روستای هتکه پشت به طول 16.5 کیلومتر به پایان می رسد.

عملیات اجرایی طرح کمربندی جنوبی بابل از سال 84 به طور جدی آغاز شده و با فعالیت چندین پیمانکار اکنون حدود 85درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برای ساخت این کمربندی تاکنون 72 هکتار زمین به ارزش بیش از 130 میلیارد ریال تملک شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار