همه می‌آییم؛

میرکوهی: شرکت در راهپیمایی اتمام حجت ملت با زورگویان است/ انقلاب اسلامی تجلی عدالت محوری در دنیا

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجت ملت با زورگویان است.

میرکوهی: شرکت در راهپیمایی اتمام حجت ملت با زورگویان است/ انقلاب اسلامی تجلی عدالت محوری در دنیاعبدالعلی میرکوهی، معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یک تکلیف است که باید به آن عمل کرد و همیشه ملت ایران نشان دادند که به آرمان‌های امام راحل و نظام پایبند هستند.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور درباره ثأثیر انقلاب اسلامی ایران در دنیا گفت: انقلاب ایران نشان داد کشورهایی که مدعی حقوق بشر بودند، خود عامل تشکیل تروریست در دنیا هستند، این کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر همیشه در حق مردم مظلوم کشورهای مستضعف اجحاف می‌کنند.

معاون وزیر دادگستری تصریح کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر همیشه برای کشورهای دیگر مشکلاتی را ایجاد می‌کردند اما هیچگاه نتوانستند این مشکلات را در ایران تسری دهند، چرا که کشور ایران به دنبال انقلاب اسلامی بر حول یک محور درست و عدالت محور پایه‌گذاری شده است.

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: شرکت میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اتمام حجت مردم با زورگویان است.

میرکوهی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی عدالت محوری در سطح کشورهای دنیا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار