ارگانها نهادها وسازمانهای استان یزد طی اطلاعیه های جدا گانه مردم دارالعباده استان یزد برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ارگانها نهادها وسازمانهای استان یزد طی اطلاعیه های جدا گانه مردم دارالعباده استان یزد برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

پیام آیت الله ناصری وآیت الله وافی برای حضور ملت انقلابی
نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی بر حضور مردم دارالعباده در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند .

نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان  رهبری  در پیام مشترکی بر حضور مردم دارالعباده در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند . 

متن کامل پیام به این شرح است  : ملّت بزرگ ایران در آستانه سی وهشتمین سالگرد انقلاب عظیمی قرار گرفته که در 22 بهمن 57 به رهبری مرجع عظیم الشأن جهان اسلام حضرت امام خمینی اعلی الله مقامه به وقوع پیوست و طومار رژیم جبّار شاهنشاهی را برای همیشه درهم پیچید. 

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در این مدّت نسبتاً طولانی از همه توان خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره گرفت. روشن کردن آتش جنگ تحمیلی، ترور ناجوانمردانه شخصیت های تأثیرگزار، اعم از روحانی و دانشگاهی و مردمی، هجمه فرهنگی برای انحراف اعتقادی و اخلاقی نسل جوان، تحریم های علمی و اقتصادی و حمایت از عوامل فتنه در سال 88  را می توان بخشی از برنامه های حساب شده دشمنان به حساب آورد  که به منظور تضعیف انقلاب و به زانو درآوردن ملّت طراحی کردند.

توطئه گران غافل و بُریده از معنویت نمی فهمند که اراده تخلّف ناپذیر خداوند و عنایات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه همواره  پشتیبان ملّتی است که با الهام از مکتب عاشورا و فرهنگ شهادت، عزیزترین ثمرات زندگی خود را در پاسداری از معارف دینی و زنده نگه داشتن ارزش های والای اخلاقی فدا کرده و با پیروی از هدایتها و مواضع قاطع مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دام ظله العالی، امریکای تروریست پرور و صهیونیست بین الملل واَذناب بی آبروی آنان را منفور و منزوی خواهند کرد.

 در این شرایط حساس از اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهید پرور استان دارالعباده یزد دعوت می شود با انگیزه تقویت نظام و محکوم کردن یاوه گویی های رئیس جمهور تازه از راه رسیده امریکا در راهپیمایی روز جمعه 22 بهمن 95 شرکت نموده و بار دیگر عزّت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند. از پروردگار مهربان مسئلت داریم برکات مادّی و معنوی خودش را بر شما ملّت ذلت ناپذیر نازل فرماید.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد ومن الله التوفیق 
محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد
ابوالقاسم وافی نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری 

پیام استاندار یزد برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
استاندار یزد در این پیام از مردم دارالعباده برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد .

متن کامل پیام به این شرح است : تکریم وگرامی داشت 22 بهمن ،تعظیم وبزرگداشت آرمان های انسانی واسلامی مردمی روشن بین خردمند است که جز برای سربلندی ملک ومملکتشان در سایه منویات دین مبین ورحمانی اسلام قیام نکردند

انقلاب مردمی واسلامی ایران که در بهمن 57 به پیروزی رسید نتیجه وحدت کلمه وعزم واراده همه مردم بود که تحت رهبری داهیانه ومدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره )‌توانست به بیش از 2500 سال خود کامگی واستبداد در این سرزمین پایان دهد .

انقلاب اسلامی،  ققنوس وار از درون آتش این استبداد تاریخی ، قیامت بر افراشت وبر آسمان ایران پر کشید .

لذاست که تکریم وتعظیم اهداف والا ومقدس این انقلاب که مبتنی بر رای واراده مردم در تعیین سرنوشت خویش هست ،وظیفه هر ایرانی آزاده ودلسوز است وموجب انتقال سینه به سینه ونسل به نسل این اندیشه ی انسانی ومورد تاکید دین مبین اسلام ومذهب پویایی تشیع می باشد .

بر خود فرض می دانم همراه با خیل عظیم وپر شور وشعور مردم فهیم کشور ، در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته وبراراده جمعی ،مبنی بر حفظ استقلال ،آزادی وجمهوری اسلامی پای فشرده وبر آن تاکید ورزیم .

از همه هموطنان به ویژه هم استانی های فهیم وبزرگوارم در استان دارالعباده ودارالعلم یزد دعوت می کنم تا دوشادوش یکدیگر در این میثاق وهم عهدی ملی واسلامی حضور یافته وبه زیاده خواهان وبرخی سران کم بینش ونا آگاه دولت های مستکبر ومتکبر بگویند وبفهمانند که ملت بزرگ و  رشید ایران ،در عین صلح طلبی ونجابت تاریخی خود در قبال آرمانهای که برای آن انقلاب کرده سستی به خود راه نخواهند داد وهیچگونه تعدی به منافع ومصالح کشور را تحمل نخواهند کرد وهمچنان ثابت قدم وبا اراده وبا استعانت همیشگی از ذات لایزال خدای منان وخالق انسان آزاد وبا اراده ،راه پویایی ورشد همه جانبه را خواهند پیمود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.