پورموسوی:نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم/کریمی: نیم فصل سختی در انتظار ما است

سرمربیان تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان پس از پیروزی خوزستانی ها، صحبت های جالبی را در خصوص این مسابقه داشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اکبر پورموسوی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: این برد تقدیم به شرف و تعصب بازیکنان استقلال خوزستان که کسی قدمی برای آنها برنداشته و فقط به عشق مردم و هواداران بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: قبل از اینکه در مورد بحث فنی صحبت کنم باید برخی مسائل را بگویم. واقعیت این است اگر شرایط اینگونه باشد ما نمی‌توانیم در آسیا شرکت کنیم. از مدیریت باشگاه و از نمایندگان شهر که با وعده و وعید از مردم رای گرفتند گله‌مند هستم. آنها فقط وعده دادند و به ما دروغ گفتند. اگر اینگونه باشد نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. واقعیت این است که از این به بعد روزهای خوبی برای این تیم نمی‌بینم. از 3 روز گذشته تاکنون قبل و بعد از تمرین تغذیه‌ای نداشته‌ایم که به بازیکنانمان بدهیم. 

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه باید با مردم صادق باشیم، افزود: اکنون به آژانس هواپیمایی، هتل و حتی سرویس حمل و نقل بازیکنان نیز بدهکاریم. برای بازی با پیکان فقط بلیت رزرو کرده‌ایم، اما پول نداریم که بلیت را دریافت کنیم. این حرف‌ها را می‌گویم که مردم بدانند تمام وعده‌ها دروغ بوده است. اکنون فقط استاندار از ما حمایت می‌کند. نزدیک به 7 یا 8 میلیارد پول نیاز داریم و بازیکنان‌مان هیچ دریافتی در این فصل نداشته‌اند. من یک سوال دارم، اگر ما بخواهیم به طور مسائل برای حضور در لیگ قهرمانان به عمان سفر کنیم، آیا نباید بازیکن ما به خانواده‌اش 2 یا 3 میلیون پول بدهد؟ 10 روز دیگر می‌خواهیم در آسیا بازی کنیم اما این وضعیت تیم ما است.

پورموسوی در خصوص بحث فنی دیدار 2 تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت، مانند بازی با پدیده، در آن دیدار 20 دقیقه بازی از دستمان رفت، اما امروز به دلیل فشار تیم حریف مجبور شدیم عقب بکشیم. صنعت نفت در دیدار گذشته خود گلی دریافت نکرده بود و نمی‌خواست در این دیدار بازنده باشد. 

وی درباره اینکه از عملکرد آرش افشین رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: وی بازیکن بزرگی است اما در یکی دو سال گذشته سختی‌های زیادی کشیده است. با برخوردی که نیم فصل اول با این بازیکن شد از لحاظ روحی و روانی بسیار تحت فشار است. باید هواداران از وی حمایت کنند تا موفق به گلزنی شود. حقیقت این است که در امتیازهایی که در نیم فصل دوم به دست آورده‌ایم آرش افشین نقش بسزایی داشته است. وی قبل از استقلال خوزستان هم از چند تیم پیشنهاد داشت، اما خودش دوست داشت در این تیم ما بازی کند. 

کریمی: نیم فصل سختی در انتظار ما است

فیروز کریمی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: این بازی از لحاظ زیبایی یکی از زیباترین بازی‌های این فصل بود. ما دو بار در این مسابقه سیستم بازی خود را تغییر دادیم و تمام تمهیدات را برای رسیدن به گل اتخاذ کردیم، اما بچه‌ها دقت کافی را در زدن ضربات آخر نداشتند. فکر می‌کنم نتیجه مساوی می‌توانست عادلانه باشد.

وی با بیان اینکه نیم‌فصل دوم بسیار سخت است، ادامه داد: ماشین‌سازی سپاهان را برده و ما تراکتورسازی را در تبریز گرفتیم. همه ما را با نیم‌فصل اول مقایسه می‌کنند، اما باید ببینید ما کار خود را از کی شروع کرده‌ایم. وقت کافی نداشتیم، اما در این یک ماه در شش بازی به میدان رفتیم. صبح و عصر کار می‌کنیم و فرصت را از دست نداده‌ایم. از شانس بد ما چندی پیش زلیکانی را و نوروزی را از دست دادیم. باید بگویم نیم‌فصل سختی در انتظار ماست و باید بهترین نتایج را بگیریم. مطمئن باشید نفت به هیچ‌وجه سقوط نمی‌کند. این را با اطمینان کامل و با شناختی که از تیم دارم، می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه داوری این دیدار مشکلی نداشته در پایان خاطرنشان کرد: در آبادان خیلی صحبت‌ها می کنند، اما ما پنج بازیکن جدید گرفتیم و با شرایطی متفاوت دیدارهای خود را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار