سنندج؛

حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی 22بهمن

مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میادین اصلی شهر های کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در طلیعه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی مردم غیور و ولایتمدار کردستان اعم از زن و مرد ، پیر و جوان همه باهم یکپارچه و منسجم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده اند.

گزارش خبرنگاران ما ازشهر های کردستان حاکی است سیل خروشان شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیشتر از سال‌های گذشته است و مردم ازمسیر های مختلف در حال حرکت به محل تجمع پایانی راهپیمایی امسال هستند.


شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که پارچه نوشته و عکس هایی از رهبر معظم انقلاب در دست دارند ، شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می دهند .


مردم کردستان که از چند ساعت‌ قبل آماده برپایی این راهپیمایی بودند ، آمده اند تا بار دیگر با خروش انقلابی خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداء در لبیکی مجدد به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ایی (مدظله العالی)، عزت، شرف و اقتدار ملی خود را در نمایش عظیم حضور ملی به اثبات برسانند و پاسخ کوبنده ای به دشمنان خود بدهند .


از جلوه های زیبای حضور مردم در میادین اصلی شهر های استان حضور جوانان و نوجوانان است که با در دست گرفتن پارچه نوشته و پرچم کشورمان شور و شوق خاصی به تجمعات داده اند.

ورزشکاران و بسیجیان کردستانی نیز با لباس های ویژه و با نظم خاصی در این میان دیده می شوند.


مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن امسال در 10 شهرستان ، 30 شهر و بسیاری از روستاهای کردستان در حال برگزاری است.


امروز همچنین پس از قرائت قطعنامه راهپیمایی، گروه سرود چند هزارنفری دانش آموزان سنندجی برنامه اجرا می کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.