همراه با حماسه حضور و اقتدار ملی؛

باقری: ترامپ آمریکای واقعی و بدون روتوش را به جهان نشان داد

معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ترامپ آمریکای واقعی و بدون روتوش را به جهان نشان داد.

باقری: ترامپ آمریکای واقعی و بدون روتوش را به جهان نشان دادعلی باقری معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ترامپ آمریکای واقعی را نشان می‌دهد. حضور ترامپ در عرصه سیاست برای دنیا یک فرصت است که آمریکای واقعی را بهتر بشناسند ترامپ آمریکای بدون روتوش و عمق خباثت و کینه‌توزی این کشور را نشان می‌دهد.

باقری تصریح کرد: آمریکای اوباما روحیه روباه صفتی آمریکا و آمریکای ترامپ روحیه گرگ صفتی این کشور را نشان می‌دهد که البته این گرگ صفتی‌اش واقعی‌تر است.

معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به سیاست‌های جدید ترامپ از جمله لغو روادید ایرانیان در این کشور گفت: در برابر حقوق شهروندی هر ملت دستگاه‌های کشور در همه جای دنیا مسئولند که اقداماتی انجام دهند و اجازه ندهند که به هیچ وجه حقوق ایرانیان مخدوش شود.

وی افزود: مهمتر از این اقدام نگاه راهبردی مسئولان کشور است که نباید در مقابل دشمنی مانند آمریکا هیچ نرمشی نشان دهند تا این کشور با سوء استفاده از این نرمش بیشتر طمع و تأسی کند.

باقری تصریح کرد: در 38 سال انقلاب اسلامی در چند بخش در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستاده‌ایم و کمک الهی پشتیبانی‌مان کرده است  از این رو توانسته‌ایم تا بیشترین سلاح در برابر دشمنان غلبه کنیم.

وی تأکید کرد: هرجا سستی و نرمش نشان داده‌ایم به نتیجه نرسیده‌ایم و دشمن جلو آمده است. لغو روادید ایرانیان از سوی ترامپ نتیجه تسامح و تساهلی است که در چند سال گذشته دولت در مقابل کینه ‌ورزی خباثت آمریکایی‌ها نشان داده و گول ظاهر حرف‌های بعضی‌ها را خورده است.

باقری تأکید کرد: متأسفانه دولت از واقعیت‌های آمریکا چشم پوشی کرده است و امروز می‌بینیم که این کشور با ملت‌های مستقل خصومت داشته از جمله کشور ایران که بسیار متمدن و با فرهنگ است.

معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: نباید هیچ وقت در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان کوتاه بیاییم این تسامح و تساهل باعث نمی‌شود که ملت ما از مسیر خود خارج شوند این اقدامات فقط هزینه ملت ما را افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار