وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

بی اعتنایی ملت ایران به ادعای واهی ترامپ

ملت بزرگ ایران دارای شان و جایگاه بلندی است که بخواهد اعتنایی به ادعای واهی رئیس جمهوری آمریکا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پس از حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ساری در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران اسلامی گفت : شأن مردم ایران بزرگ‌تر از رئیس جمهور آمریکا است.

وی افزود: همه انقلاب ها بعد از گذشت زمان دچار تغییر و انحراف مسیر می شوند اما انقلاب اسلامی نخستین انقلابی است که پس از 38 سال هنوز بر سر اهداف خود ایستادگی کرده است.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم ایران عزم خود را برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی جزم کرده اس گفت : ایران هیچ ترسی از توطئه های دشمنان ندارد و با وحدت و انسجام به سوی آینده پیش می رود.

صالحی‌امیری افزود : انقلاب اسلامی ایران نخستین انقلابی است که در قلب اروپا برای هدایت مردم، فعالیت می کرد و در آن حداقل خون ریزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه وفاداری مردم دیگر عامل و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت : هر کسی که بر طبل تفرقه می کوبد و بر آن اصرار دارد بداند علیه نظام و انقلاب دارد کار می کند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه درآمد نفت امسال به مرز 33 میلیارد دلار می رسد گفت : دولت توانست کشور را با شرایط مطلوب اداره کند و بابت کاستی ها پوزش می طلبیم اما مطمئن باشید فرزندان شما در دولت در حال تلاش هستند.

صالحی‌امیری افزود : یکی از برنامه های راهبردی دولت تغییر معیشت مردم است و بنا نداریم با کارهای روزمره فریبکاری کنیم، ما با مردم صادق هستیم.

وی گفت: یک میلیون و 200 هزار جویای کار سالانه در کشور وجود دارد و دولت توان اشتغالزایی برای 700 هزار نفر دارد به همین دلیل دولت در سال 96 توجه ویژه به رفع این مشکل دارد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی افزود : امروز کشورهای خارجی هزینه سنگینی برای تامین امنیت می پردازند اما در این دنیای ناامن، امنیت موجود در ایران افتخار بزرگی است.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار