فدراسیون فوتبال هفته آینده با آدیداس قرارداد می بندد؛

عابدینی: کی‌روش خواستار محرومیت برانکو نیست/ توهم تساوی در ذهن هواداران سرخابی ایجاد شد

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش برای بازگشت دستیاران ایرانی‌اش به تیم ملی هیچوقت خواستار محرومیت برانکو نشده چرا که این کار غیر حرفه‌ای است.

عابدینی: کی‌روش خواستار محرومیت برانکو نیست / توهم تساوی در ذهن هواداران سرخابی ایجاد شد

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس اظهار داشت: تیم ملی تا فروردین ماه از لحاظ تامین لباس هیچ مشکلی ندارد و برای دیدار مقابل قطر و چین با لباس‌های آدیداس به میدان می‌رود.

وی افزود: من و ساکت برای ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با آدیداس مذاکره کردیم و آخرین پیشنهادات دو طرف در این مذاکرات مطرح شده است. چانه‌زنی‌های ما انجام گرفته و حال برای اجرایی شدن کف و سقف این چانه‌زنی‌ها باید از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه بگیریم. اگر هیئت رئیسه با پیشنهادات مطرح شده در نشست ما و نمایندگان آدیداس موافقت کند، هیچ مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و تا پایان هفته آینده با شرکت مذکور قرارداد می‌بندیم.

عابدینی درباره اینکه آیا کارلوس کی‌روش برای بازگشت دستیاران ایرانی خود به کادر فنی تیم ملی پیشنهاد محرومیت برانکو ایوانکوویچ را مطرح کرده یا خیر گفت: به هیچ وجه چنین درخواستی مطرح نشده و اصولا چنین بحث‌هایی در کار کارشناسی و حرفه‌ای نمی‌گنجد. قصد داریم کار حرفه‌ای انجام دهیم و اینکه کی‌روش برای باقی ماندن مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی خواستار محرومیت برانکو شده باشدف حرفه‌ای نیست. باز هم تاکید می‌کنم سرمربی تیم ملی چنین درخواستی ندارد.

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره دربی 84 پایتخت اظهار کرد: با توجه به اینکه دو تیم نفرات جوان،‌ دونده، تکنیکی و تاکتیک پذیری در ترکیب خود دارند، بازی بسیار خوبی پیش رو داریم. شک نکنید این دربی به یکی از بازی‌های هیجان انگیز پرسپولیس و استقلال در سال‌های اخیر تبدیل می‌شود. شاگردان علیرضا منصوریان در بازی مقابل السد نشان دادند بردهای این تیم در لیگ برتر اتفاقی نبوده و حتی این امر را در هوای برفی تبریز و دیدار مقابل ماشین سازی قاطعانه ثابت کردند.

وی ادامه داد: هر آدم عاقلی با دیدن بازی‌های چند وقت اخیر پرسپولیس و استقلال کیفیت فنی این دو تیم را تائید می‌کند و متوجه می‌شود که شاگردان برانکو و منصوریان از لحاظ فوتبالی چه وضعیتی دارند. برانکو سیستم و هارمونی مثبتی به تیمش تزریق کرده و در تمام دقایق بازی این تیم انضباط و تاکتیک پذیری وجود دارد به همین دلیل کنترل بازیکنان پرسپولیس برای هر تیمی سخت است.

عابدینی در ادامه با اشاره به برگزاری میهمانی ویژه سرخابی‌ها قبل از دربی 84 اظهار داشت: شک نکنید هر دو تیم برای پیروزی به دربی می‌آیند اما غیر حرفه‌ای و منسوخ است که قبل از این بازی حساس بازیکنان و کادر فنی آن ها، با وجود رفاقت با یکدیگر در چنین ضیافتی شرکت کنند. این کار در ذهن هواداران پرسپولیس و استقلال توهم به تساوی کشیده شدن دربی را ایجاد می‌کند. به نظر شما تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا قبل از برگزاری ال کلاسیکو میهمانی ترتیب می‌دهند؟

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه دربی بر اساس تکنیک و تاکتیک دو تیم مشخص می‌شود. البته برخی مواقع خشونت هم در این بازی بالا می‌رود که من خشونت غیرفنی و غیر تخصصی را تایید نمی‌کنم. با این وجود بازیکنان پرسپولیس و استقلال پول می‌گیرند که فوتبالی تکنیکی و تاکتیکی ارائه دهند. بنابراین برگزاری میهمانی قبل از دربی 84 لزومی نداشت و بهتر بود پس از بازی چنین ضیافتی تشکیل شود. در کل شک نکنید هیچ تیمی برای مساوی به زمین مسابقه نمی‌آید.

انتهای پیام /

برچسب ها: کی روش ، عابدینی ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار