اهواز؛

خروش مردم شوش در راهپیمایی 22 بهمن

مردم شهرستان شوش همگام با سراسر ایران و خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن با حضور خود افتخاری دیگر آفریدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم شهرهای شوش، الوان، شاوور، فتح المبین و حر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) ادا کرده و با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمودند.

مسئولان محلی، خانواده های شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی پا به پای اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی حضور داشتند و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون های 'انقلاب انفجار نور بود'، '22 بهمن ماه یوم‌ ا... است'،‌ 'ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده' و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بود در این مراسم گفت: این نهضت و این انقلاب یک نهضت الهی و دشمن شکن است و اگر دشمن گاه گاهی رجزخوانی می کند فقط بعد مادی آن را می بیند در حالی که ملت ما مثل همیشه با حضور گسترده در این راهپیمایی نشان دادند که پشتیبان نظام ورهبری هستند.

وی بیان داشت: در طلیعه 38 مین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضورمردم در این راهپیمایی نشان می دهد ملت ایران از هیچ تهدیدی نمی هراسد و ملت راه خودش را که لبیک به امام خمینی ورهبری و راه شهدا است، انتخاب کرده است.

نوری تصریح کرد: در بخش دیگر با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی افزود:حالا نوبت مسئولان است که در خدمت رسانی به مردم تلاش بیش تری از خود نشان دهند.

رضا نجاتی، فرماندارشهرستان شوش نیز با تبریک ایام دهه مبارک فجر اذعان داشت: حضور پرشور مردم نشان دهنده وحدت اسلامی است؛ آنها درکنار هم آمدند تا با رهبری و این نظام بیعتی دوباره کنند.

وی افزود: در دهه مبارک فجر امسال چندین پروژه مهم عمرانی، خدماتی، رفاهی، آموزشی ، بهداشتی، و کشاورزی در شهرستان با اعتبار 200 میلیارد ریال و ایجاد 226 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش های مختلف شهرستان شوش به بهره برداری رسید.
نجاتی خاطرنشان کرد: موضوع اشتغال دغدغه ما مسئولان است که شرکت قند شوش با 80 درصد پیشرفت بازسازی بزودی آزمون جذب استخدام نیرو را برگزار می کند.

فرماندار شوش باتوجه به برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نیز اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای این مهم انجام شده و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و امیدواریم زمینه مشارکت حداکثری مردم مثل راهپیمایی 22 بهمن نیز در این صحنه فراهم شود.

در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن 1395 قرائت شد و حاضران در راهپیمایی با فریاد ا... اکبر خامنه ای رهبر بندهای قطعنامه را تایید کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.