اصفهان؛

اگر مقاومت رزمندگان اسلام نبود امروز داعش درخانه های ما بود

دادستان کل کشور گفت: اگر رزمندگان مقاومت در عراق، سوریه و لبنان حضور نداشتند به ضرس قاطع می‌گویم داعش به در خانه ما می‌آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری،  امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان جهاد کاشان با سلام و درود بر شهیده بزرگ و  مظلومه عالم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و درود بر ارواح طیبه  شهدا، همه فجرآفرینان و امام آنها که با نثار جانشان و تقدیم خونشان درخت انقلاب را بارور کردند گفت:هر سال حضور حماسی ملت ایران در تجلیل از انقلاب باشکوه‌تر می‌شود تا با این حضور گسترده خود به دشمنان در کمین و رصدگر اعلام کنند علی‌رغم تلاش‌ها و توطئه‌های یکساله آنها را نقش بر آب کردند.

وی با درود و سلام بر جوانان و نوجوانانی که امام و انقلاب را درک نکردند و جز خاط ره‌ای از انقلاب ندارند گفت:حضور در این شهر مو منین و پرخاطره انقلاب، مهد علم و علما و فرزانگان و حماسه‌سازان توفیقی برای وی است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، با اشاره به آیه‌ 20 سوره لقمان «وَ اَسبَغَ عَلَیکُم نِعَمَهُ ظاهِرَةً وَ باطِنَة» افزود:بر اساس این آیه خدواند متعال نعمت‌های ظاهری یعنی وجود نبی مکرم اسلام و باطنی یعنی ولایت اهل‌بیت و مودت خاندان عصمت و طهارت را به ما مردم بخشیده‌است.

وی،با تاکید بر اینکه خدواند جز در یک مورد هدایت، نبوت و امامت و ولایت در هیچ مورد دیگری بر انسان منت نگذارده‌است گفت: نعمت امامت و ولایت در تاریخ 1400 ساله اسلام 10 سال در زمان پیامبر اکرم و پنج سال دوران حکومت و خلافت ظاهری امیرالمومنین تبلوریافت.

به‌گفته‌وی،پس از ظهور اسلام نیز در این مقطع از تاریخ و کره زمین خدا این نعمت رهبری را به مجتهد جامع‌الشرایط، حکیم،عارف، مدیر و مدبر برخاسته از فقه جعفری امام راحل،روح الله الموسوی الخمینی(ره) با توکل به‌خدا و پشتیبانی شما ملت به ما بخشید و  حماسه‌ای ماندگار آفرید.
دادستان کل کشور،هدایت این کِشتی توسط  بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به مدت 10 سال را باوجود همه توط ئه‌های دشمن تاکیدکرد و گفت:شما با مراجعه به تاریخ درمی‌یابید حضور میلیونی ملت ایران با شرکت افرادی زیر 40 سال که در دوران انقلاب نبودند یا کودک بودند پیام مقاومت و ایستادگی ملتی را به دنیا می‌دهد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری،حضور این افراد نشانگر این مطلب است که آنها همانند هشت سال دوران دفاع مقدس که ملت ایران مقاومت کردند و جهانیان را به تحیر و اداشتند آنها نیز با جان و خون خود در برابر همه توطئه‌ها می‌ایستند و همچون رزمندگان زمان جنگ با حضور گسترده و میلیونی خود و مقاومت همیشگی مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و در راس آنها آمریکا می‌زنند.

وی،با اشاره به انتخاب چهره یک عنصر مخبث و منحوس به عنو ان رییس جمهور آمریکا که چهره خود و دولت و نظام استکباری آمریکا را نشان دادافزود:پیام این ملت به ترامپ اینست که ما ایستاده‌ایم و هرگز در برابر شما کوتاه نخواهیم آمد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری،در ادامه با تاکید براینکه  اعتقاد اصلی مردم به اسلام و ولایت به عنوان نخستین عامل و جایگاه ولایت فقیه برخاسته از ولایت به عنوان دومین عامل موثر بر پیرو زی انقلاب اسلامی، تداوم و استمرار در این مدت بوده‌است گفت:مردم ما ولی فقیه را نه فقط به‌عنوان یک مجتهد در مسائل عبادی بلکه به‌عنوان ولی فقیه در همه عرصه‌های زندگی با اختیاراتی که پیامبر و امام معصوم به آن داده‌است تبعیت و پیروی می‌کنند و به آن اعتقاد دارند.

به‌گفته‌وی،امروز که در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) هستیم باید بدانیم بزرگترین پیام این بانوی بزرگ اسلام ولایت‌مداری و بصیرت است.
وی، با اشاره به این جمله حضرت صدیقه طاهره بزرگترین مدافع حریم ولایت به نقل از پدر بزرگوارش رسول الله که فرمود«امام مثل کعبه است مردم باید دنبالش بروند و به دورش بگردند» گفت: مردم باید به دنبال امام بروند و حرکت کنند و از حضرت زهرا(س) که چون پروانه‌ای گرد شمع ولایت چرخید، سوخت و راه را برای بشریت بازکرد  الگو بگیرند.

به‌گفته‌وی،امام زمان(عج) در توقیع شریف خود فرمودند فا ط مه برای من که حجت خدا هستم الگو است ما امامان حجت خدا بر مردم و فاط مه زهرا(س) بر ما حجت است بنابراین ما بر اساس این فرمایش حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا باید از حضرت فاطمه(س) در ولایت‌مداری از ولی خدا الگوبگیریم تا آنجا که حتی جانش را در این راه داد  و پای ولایت ایستاد اما کوتاه نیامد.
*گرفتن هویت اسلامی و  اعتقادات مذهبی و ولایت فقیه راهکار استراتژی دشمن در تقابل با ملت است

دادستان کل کشور در ادامه گرفتن هویت اسلامی و  اعتقادات مذهبی و ولایت فقیه را دو راهکار اصلی و استراتژی دشمن در تقابل با ملت ایران دانست و گفت:دشمن در اتاق‌های فکر خود با مطالعات و بررسی‌های کارشناسانه به این نتیجه رسیده‌است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد درگیرهای‌قومی و قبیله‌ای عرب و  ترک و فارس و  کرد و مسلمان بین ملت ایران نمی‌‎توانند به نتیجه برسند بنابراین اجرای این دوراهکار بهترین راه مقابله در شرایط  فعلی با ملت ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری،با تاکید بر اینکه دشمنان از ما اسلام آل سعود را می‌خواهند، مدافع آن هستند و از آن احساس خطر نمی‌کنند گفت:آنها از اسلام ناب محمدی در هراس هستند و بزرگترین خطر را از جانب این اسلام که حرف اول و آخر را می زند احساس می‌کنند و با آن در مقابله هستند.

وی،با اشاره به اینکه انقلابی بودن یک عنصر اصلی در اسلام ناب محمدی است که حرف اول و آخر را می زند و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده‌است. اظهارداشت:اگر بخواهیم انقلاب همواره از خطرات مصون و در امتداد بماند باید اسلام انقلابی را برای همهئ بویژه نوجوانان تبیین کنیم.

به‌گفته‌وی،آنچه تاکنون انقلاب را ماندگار نگه‌داشته انقلابی بودن مردم است اما ما بسیار متاسفیم که برخی افراد در سخنرانی‌ها، در مطبوعات و رسانه و نوشته‌هایشان به بهانه نقد رهبری وارد عرصه مطالبی می‌شوند که در شان آنها نیست.
این قاضی بلندپایه، خطاب به این افراد تصریح‌کرد:شما برادران که خرو جی سخنان و مطالبتان می‌تواند عامل تضعیف جایگاه ولایت فقیه شود بر اساس این سخن معصوم «الراد علیهم کالراد علینا و الراد علینا کالراد علی الله » باید جوابگو باشید.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، در ترجمه این عبارت اظهارداشت: هرکس یک فقیه جامع‌الشرایط و حاکم  را ردکند همانند رد حکم امام معصوم و رد حکم امام معصوم همانند رد حکم خداوند است.

وی،خاط رنشان‌کرد: آقایی که داعیه تشییع و ولایت‌مداری دارد و در دانشگاه‌ها و مقالات خود مثل آن آقایی که پریروز در مشهد در قالب مناظره  حرف‌های نامربوطی را زده اگر جایگاه اعتقادی و ولایتمداری نبو د آیا انقلابی بوجو د می‌آمد و استمرامی‌داشت و تو جرات‌ میکردی به دانشگاه بروی و این حرفها را بزنی نمک بخو ری و نمکدان بشکنی .


به‌گفته‌وی،البته ضعف‌هایی و ود دارد اما چرا ما در شرایط فعلی که دشمن هر لحظه بدنبال توطئه است به جان هم بیفتیم و  مشکلات درونی آشکار کنیم و انقلاب و ولایت فقیه را تضعیف کنیم.

رییس دادگاه ویژه روحانیت،بیداری و در کمین بودن دشمن بویژه در این شرایط حساس که در آستانه انتخابات است را تاکیدکرد و گفت:چند روز قبل شبکه العربیه که صدای آمریکا و صهیونیست است و و با پول امت اسلامی در یک کشور مسلمان فعالیت می‌کند مکنوناتی قابل تامل را بروز داده‌است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، افزود: این رسانه گفته«برای تغییر حکومت ایران بدون  نیاز به جنگ نخست، باید از جوانان و ایران حمایت کرد و با گرفتن روحیه انقلابی و جدایی از اسلام و انقلاب در کنارشان ایستاد دوم،استفاده از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی، سوم حمایت از گروه های مخالف و چهارم فشار بر ایران از سوی جامعه بین‌الملل واردشد.

وی،افزود: به‌همین دلیل است که مقام معظم رهبری پیو سته بر داشتن رو حیه انقلابی، راه‌اندازی شبکه ملی با محتوای داخلی، و  مسائل فتنه 88 برای گوشزد کردن دشمن از گروه‌های مخالف تاکید دارند و میخواهند که ملت بصیرت و هوشیاری خو د را در این زمینه‌ها حفظ کنند.

به‌گفته‌وی،العربیه تا آل سعود آل خلیفه، اسرائیل و در راس آن آمریکای متجاوز بداند که 38 سال تمام تلاش‌های خود و پول‌های گزاف را هزینه کردید چه غلطی کردید شما مگسانی هستید که عرصه سیمرغ جولانگهتان نیست و فقط  عرض خود را می ‌برید و زحمت ما را زیاد می‌کنید.

این عضو سازمان قضایی نیروهای مسلح،خطاب به ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا گفت:ای ترامپ! ایران جایگاه پریدن تو نیست، این ملت به تو با آن قیافه منحوس و سیاست‌های شیطانی تو مبارزه‌می‌کند اوبام با گزینه‌های روی میز و زیر میز چه غلط ی کرد که تو آن غلط  را بکنی.


حجت الاسلام والمسلمین منتظری، اظهارداشت: ای ترامپ ملت ایران را تهدید نکن این ملت از تهدیدات آمریکا جز بهره‌برداری در راه تقویت خود و حضور همیشه در صحنه هیچ باکی ندارد.
وی،رسالت جهانی ما در اسلام و صدور انقلاب را یادآو رشد و گفت: منظو ر از صدور انقلاب که امام راحل نیز تاکید داشتند صدور تفکر، بصیرت و اندیشه انقلابی نه لشکرکشی نظامی و فتح کشورهای دیگر است.

به‌گفته‌وی،کسانیکه امروز نقد بر کمک به عراق، سو ریه و لبنان و رفتن مدافعان حرم را دارند و این فکر را در اذ هان القا می‌کنند وقتی خود گرسنه و  نیازمند هستیم چرا به دیگران کمک کنیم باید بدانند که ما بر اساس اعتقادمان در برابر یک انسان ضعیف و مظلوم در هر جای دنیا چه آمریکا چه آفریقا و دیگر نقاط دنیا باشند مسوول هستیم.

دادستان کل کشور، با تاکید بر اینکه اسلام دین جهانی است و مرزبندی و قبیله‌بندی ندارد گفت:اگر ما به فکر این نباشیم که با دشمن در بیرون از مرزها مقابله نکنیم آنها وارد خانه ما می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری،افزود: اگر رزمندگان مقاومت در عراق، سوریه و لبنان حضور نداشتند به ضرس قاطع می‌گویم داعش به در خانه ما می‌آمد.

وی، در پایان گفت: راه ما راه امام است راهی که با رهبریو بصیرت داهیانه مقام معظم رهبری هر روز روشن‌تر می‌شود و ملت ما نیز همچنان مقاوم پای انقلاب ایستاده‌اند و در برابر توط ئه‌های  دشمن  دست از مقابله و مقاومت نمی‌کشند.
شایان ذکر است: راهپیمایی 22 بهمن در دارالمومنین کاشان با وجود سردی هوا با حضور گسترده و انبوه شهروندان ولایتمدار، متعهد، متدین و انقلابی این شهر برگزارشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.