درصدد کسب میزبانی های بیشتر هستیم

سلطانی فر: نتیجه تعامل با کشورها، میزبانی رقابت های جهانی است

وزیر ورزش و جوانان گفت:میزبانی مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان اتفاق بزرگی است و در گرفتن میزبانی های بیشتر تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی شطرنج بانوان بیان کرد: پس از اجرای برجام و توافقی که با جامعه بین المللی داشتیم، رویکرد خوبی بین ایران و سایر کشورها برای تعامل همه جانبه به وجود آمده است که‌ از جمله می‌توان به ورزش اشاره کرد.
 
وی افزود: هر کشوری بتواند با سایر کشورها در مسائل مختلف تعامل داشته باشد، می‌تواند در مسیر حرکت به سمت توسعه موفق شود.
 
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه با تقاضاهای میزبانی ایران برخورد خوبی شده و نتیجه این تعاملات میزبانی‌ مسابقات جهانی بوده است. امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و میزبانی‌های مختلفی به خصوص در بخش بانوان را بدست آوریم.
 
سلطانی‌فر درباره میزبانی این مسابقات گفت: میزبانی مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان اتفاق بزرگی است و می‌تواند در رشد این رشته، ورزش و انگیزه دادن به نوجوانان تاثیر بسزایی داشته باشد.
 
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: هر گونه گسترش تعامل باعث رشد بیشتر و افزایش انگیزه می شود و موقعیتی را بوجود می‌آورد تا در رشته های دیگری که حق مان است، مقام های خوبی کسب کنیم.
 
سلطانی فر در پایان گفت: ما در حدی که امکان‌پذیر بود و حتی بالاتر از سقف بودجه فدراسیون شطرنج به این فدراسیون کمک کرده ایم و مابقی مسائل مالی این تورنمنت از طریق اسپانسر تامین می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
آخرین اخبار