شهرکرد؛

قدردانی استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

قدردانی استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

برگزاری پرشور و حماسه آفرين راهپيمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر كشور در نقاط مختلف چهارمحال و بختياری، صدای مردم اين استان را از آسمان بام ايران به گوش مردم كشور و جهان رساند.

۲۲ بهمن آغازگر دوران عزت و سربلندی ملت هميشه آزاده، سرافراز و سربلند ايران اسلامی است و همه ساله با برگزاری راهپيمایی در اين روز بزرگ، مردم هميشه در صحنه كشور عزيزمان انزجار خود را از استكبار جهانی فرياد می زنند.

حضور حماسی و دشمن شكن مردم چهارمحال و بختياری همزمان با مردم آزاده ايران اسلامی در راهپيمایی ۲۲ بهمن، لرزه بر اندام استكبار جهانی و ياوه گويان شرق و غرب انداخت.

ملت ايران هيچ گاه در برابر ظلم و ستم سر تعظيم فرود نمی آورند و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانيت خود در برابر تمامی زورگويان و ستمگران دنيا به سركردگی آمريكا، انگليس و اسرائيل ايستادگی خواهند كرد.

ضمن قدردانی از حضور گسترده، حداكثری، آگاهانه و پرشور مردم نجيب، فهيم و هميشه در صحنه چهارمحال و بختياری در راهپيمایی ۲۲ بهمن، تداوم بيش از پيش، عزت و سربلندی مردم ايران اسلامی و استان را از درگاه ايزد يكتا آرزومندم.

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن 95 صبح روز گذشته جمعه و با حضور پرشور و گسترده مردم در 130 نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار