اصفهان؛

قهرمانی بانوان ووشوکار بزرگ‌سال اصفهانی

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان گفت: چند سالی بود که در مسابقات قهرمانی کشور، مقام‌اولی در ووشوی بانوان رده سنی بزرگ‌سالان نداشتیم؛ اما امسال این امر محقق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،راضیه حاجی‌زاده  اظهار کرد: در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور رده سنی بزرگ‌سالان بخش بانوان که شانزدهم و هفدهم بهمن‌ ماه جاری به میزبانی استان البرز برگزار شد، تیم اصفهان به مقام نخست دست یافت.

وی افزود: این رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا صورت گرفت و به نوعی انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد که از استان اصفهان سه تالوکار و پنج سانداکار حضور پیدا کردند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان تصریح کرد: در پایان رقابت‌ها نمایندگان ما در تالو 6 مدال طلا و یک نقره کسب کردند اما متأسفانه در ساندا مدالی نگرفتند.

وی با بیان اینکه بانوان مدال‌آور اصفهانی به اردوی تیم ملی راه یافتند، اذعان داشت: با توجه به اینکه خواهران منصوریان مستقیما به اردوی تیم ملی دعوت شدند، سعی کردیم از نیروهای جدید در بخش ساندا در این رقابت‌ها استفاده کنیم.

حاجی‌زاده عنوان کرد: از بیست‌وهفتم بهمن‌ تا سوم اسفند ماه سال جاری، مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: از سال 91 به بعد در رده سنی بزرگ‌سالان بخش بانوان، ما سکوی قهرمانی نداشتیم اما امسال این مهم تحقق یافت و توانستیم عنوان نخست را در این رده به دست بیاوریم که بسیار مهم و ارزشمند است.

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از سه بانوی تالوکار زهرا کیانی، ناهید پورشبانان و مرجان کریمی که با تلاش خود در کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نقش بسزایی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم؛ زیرا این ورزشکاران، رده سنی جوانان ما هستند که با شرکت در مسابقات رده بزرگسالان و کسب مدال چنین نتیجه‌ای را رقم زدند؛ قطعا این بانوان آینده درخشانی در ووشو خواهند داشت. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار