بجنورد؛

ناکامی دشمنان در توطئه ها علیه انقلاب و نظام

جمهوری اسلامی ایران این اجازه را نمی‌دهد تا دیگران در کشورهای خاورمیانه مداخله کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در مرکز خراسان شمالی گفت: امروز در سایه مقاومت و پیروزی دیپلماسی، ایران اسلامی به یکی از کشورهای تأثیرگذار در منطقه تبدیل‌شده است.

حسن قشقاوی با بیان اینکه ایران یکی از میزبان‌های اجلاس سوریه است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به هیج وجه به استکبار اجازه نمی دهد که در کشورهای منطقه مداخله کند.

وی گفت: قدرت نظامی و نیروی دفاعی و دیپلماسی و مذاکرات لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

معاون کنسولی و امور مجلس وزیر امور خارجه کشور بابیان اینکه استقلال به‌عنوان یکی از شعارهای عالی انقلاب اسلامی در کنار آزادی و جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب از سوی مردم شعار داده می‌شد، گفت: در سال‌های قبل از انقلاب نیز مردم با این شعار، در جهت حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی هدف‌های خود را تعیین می‌کردند.

قشقاوی گفت: باید تاریخ گذشته کشور برای نسل جوان بازگو شود و آنان با این واقعیت‌ها آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب مردمی بود که شکل گرفت ،افزود: باگذشت 38 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بروز مشکلات مختلف اما همواره مردم همراه انقلاب بوده‌اند.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد که بسیار مهم و ارزشمند است.

قشقاوی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باوجود سرمای هوا و بارش برف در بجنورد را تجلی پیروزی و ولایتمداری مردم پیرو خط رهبری برشمرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.