شیخی فر سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی شد

سرپرست فدراسیون تیراندازی طی حکمی مسعود شیخی فر را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی انتخاب کرد.

شیخی فر سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهدی مبینی که چندی پیش از طرف وزارت ورزش و جوانان به عنوان سر پرست فدراسیون تیراندازی انتخاب شده بود.امروز در حکمی مسعود شیخی فر را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی انتخاب کرد.

پیش از این نواب نوری دبیر فدراسیون تیراندازی بود.

لازم به ذکر است فدراسیون تیراندازی به دلیل دوشغله بودن ومهدی هاشمی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با حواشی زیادی رو به رو شده بود تا اینکه وزارت ورزش اعلام کرد انتخابات فدراسیون تیراندازی در سال 93 باطل است و انتخابات باید دورباره برگزار شود. 

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان 25 دی ماه مهدی مبینی را جایگزین هاشمی به عنوان سر پرست این فدراسیون انتخاب کرد.

طاهره علی آبادی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی درباره انتخاب شیخی فر به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: مسعود شیخی فر پیش از این به عنوان دبیر سازمان تیم های ملی تیراندازی در فدراسیون فعالیت می کرد و در حال حاضر طبق دستور  مبینی سرپرست فدراسیون تیراندازی جایگزین نواب نوری به سر پرست دبیری فدراسیون انتخاب شد.

وی افزود: فدراسیون به دلیل مشغله کاری زیاد نیاز به دبیری داشت که به صورت تمام وقت حضور داشته باشد اما نواب نوری به صورت پاره وقت در فدراسیون حاضر می شد به همین دلیل از دبیری فدراسیون کنار گذاشته شد و شیخی فر کارهای مربوط به دبیری را انجام می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار