آقای مدیر عامل به دنبال بازگشت

کینه ای 4 ساله که دودش در چشم پدیده رفت

مدیرعامل سابق باشگاه پدیده همچنان به دنبال پس گرفتن جایگاه خود در این باشگاه است.

ویرایش////////به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال پدیده خراسان با وجود مشکلات فراوان در سال های گذشته همواره جزو تیم های بی حاشیه لیگ بوده و رویکرد مدیران این تیم هم جلوگیری از ایجاد حاشیه و خارج نشدن اخبار تیم از درون باشگاه بوده است.

پس از صعود تیم فوتبال سیاه جامگان به لیگ برتر، رضا مهاجری سرمربی این تیم که چهره موجهی بین اهالی فوتبال مشهد و رسانه ها داشت به عنوان سرمربی پدیده انتخاب شد. وی تا هفته های پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر بدون هیچ حاشیه و مشکلی تیم خود را هدایت می کرد اما حاشیه های پدیده از زمانی شروع شد که هادی برگی زر که رابطه چندان دوستانه ای با سرمربی پددیه نداشت، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

رابطه تیره برگی زر و مهاجری سابقه ای چهارساله دارد. جایی که مهاجری برای جلوگیری از سقوط شیرین فراز کرمانشاه که تا مرز سقوط به دسته دوم پیش رفته بود، جایگزین برگی زر شد. و برخلاف این مربی عملکردی درخشان در این تیم به جا گذاشت و موفق شد شیرین فراز را در لیگ دسته اول حفظ کند.

از روزی که برگی زر به عنوان مدیرعامل باشگاه پدیده انتخاب شد،همه یاد چهارسال پیش افتادند و جدایی مهاجری از تیم را محتمل دانستند. در همان زمان از مربیانی چون خداداد عزیزی و علی حنطه به عنوان جایگزین های مهاجری یاد شد اما در نهایت وی در این تیم ماندگار شد و برگی زر به ظاهر از وی حمایت کرد.

برگی زر که به نظر می رسید منتظر روزهای بد پدیده و مهاجری بود،چندین بار بحث تغییر سرمربی این تیم را پیش کشید اما با مخالفت هیئت مدیره جدید، این تیم مواجه شد.برگی زر که می دانست حمایت هیئت مدیره را پشت خودش ندارد، می خواست قبل از جداییزهرش را به مهاجری بریزد و پرویز مظلومی را به سمت سرمربی گری این تیم منصوب کند.

او با مظلومی به طور مخفیانه مذاکره و وقتی مهاجری و تیمش در پرواز به اهواز بودند با وی قرارداد بست.البته محبوبیت مهاجری به برگی زر چربید و در نهایت مهاجری در این تیم ماندگار و برگی زر از سوی هیئت مدیره از سوی کار برکنار شد.حالا آقای مدیرعامل که تا پیش از گرفتن این سمت حتی برای سرمربی گری نیز از لیگ یک بالاتر نیامده بود،درتلاش است تا با تداوم روند نزولی پدیده سمتش در این تیم را پس بگیرد تا جنگی که از سال ها پیش بین او و مهاجری شکل گرفته است را پیروز شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار