كنيا: به مرور زمان شناختم بهتر می‌شود/ واليبال زنان ايران سطح خوبی دارد

پشت‌خط‌زن برزيلی تيم بانك سرمايه گفت: واليبال زنان ايران سطح خوبی دارد و از تصور من خيلی بهتر است.

پريسلا كنيا بازيكن برزيلی تيم واليبال زنان بانك سرمايه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حضور در ليگ واليبال زنان ايران برای من يك تجربه جديد و البته جالب است. واليبال زنان ايران سطح خوبی دارد و در تصور من خيلی بهتر است.

وی ادامه داد: پیش از حضور در ایران در لیگ زنان برزیل و سوئد بازی كرده بودم و قطعا حضور در یك تیم ایرانی تجربیاتم را افزایش خواهد داد.

پشت‌خط‌زن بانك سرمایه درباره نوع پوشش دختران والیبالیست ایران، گفت: من وقتی حضور در یك كشور را می‌پذیرم موظف هستم كه تمام ضوابط آن‌ را هم تمام و كمال قبول كنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط بسیار ایده‌آل است و هم‌تیمی‌هایم من را در استفاده از این نوع پوشش كه بسیار ویژه است، راهنمایی می‌كنند.

كنیا درباره نخستین حضورش با تیم بانك سرمایه در لیگ زنان ایران، گفت: تجربه خوبی بود. من توانستم در 3 ست بازی كنم و امیدوارم به مرور زمان به هماهنگی بیشتری با تیمم برسم.

وی خاطرنشان كرد: تیم‌های حاضر در لیگ ایران تیم‌های خوبی هستند و من با برگزاری چند دیدار قطعا به شناخت بهتری نسبت به بازیكنان و تیم‌های ایران دست پیدا می‌كنم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار