یزد؛

توجه ودقت بیشتر اعضا ستاد در انتخابات پیش رو

انتخابات پیش رو از گستردگی بیشتری برخوردار است و این موضوع دقت و توجه بیشتری را می‌طلبد.

 محمدعلی شاه‌حسینی  فرماندار اشکذر  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب و تحسین‌برانگیز اعضا ستاد در انتخابات سال 94 اظهار داشت: انتخابات پیش رو از گستردگی بیشتری برخوردار بوده که این موضوع دقت و توجه بیشتری را می‌طلبد.

 شاه‌حسینی قانون را فصل الخطاب برای تمامی فعالیت‌ها در انتخابات عنوان کرد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حق‌الناس بودن رأی مردم افزود: همگی دقت کنیم تا فارغ از جناح گیری‌های سیاسی نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل‌های قانونی عمل کنیم.
 
فرماندار اشکذر تعامل مطلوب این مجموعه با هیات نظارت و شورای نگهبان در دوره‌های گذشته را مطلوب برشمرد و همکاری همگان را برای برگزاری شایسته انتخابات پیشرو خواستار شد.
 
سپس مسئولین کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان اشکذر مشخص و احکام آن‌ها ابلاغ شد.

 اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اشکذر به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری باشکوه انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار و مسئولین کمیته‌ها معرفی و ابلاغ خود را دریافت کردند.

 در پایان آقایان علیرضا ابوالحسنی به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات کاظم دهقانی دبیر ستاد  علیرضا کمال‌الدینی مسئول کمیته امنیتی و استعلامات فضل‌الله زارع نژاد مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی مسعود احرامیان پور  مسئول کمیته فناوری اطلاعات امیر ملانوری مسئول آموزش و سید مهدی حسینی  مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در شهرستان اشکذر و آقایان سید محمد اشرف و حسین غلام‌زاده " به ترتیب به‌عنوان رئیس هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی در بخش‌های مرکزی و خضرآباد معرفی شدند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار