حیدری: تلاش ما این بود که جشن پیروزی مقابل السد را خراب نکنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش ما این بود که جشن پیروزی مقابل السد را خراب نکنیم و خدا را شکر که استقلال با جوانانش 3 گل به پرسپولیس زد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛خسرو حیدری پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در دربی 84 اظهار داشت: 5 روز پیش مقابل صد هزار تماشاگر توانستیم السد قطر را شکست دهیم و تماشاگران را خوشحال کنیم و بعد از چند سال که جای استقلال در آسیا خالی بود به این رقابت‌ها برسیم. امروز هم تمام تلاش ما این بود که جشن پیروزی مقابل السد را خراب نکنیم و خدا را شکر که استقلال با جوانانش 3 گل به پرسپولیس زد.

وی ادامه داد: خیلی از بازیکنان جوان ما پیش از این هرگز در دربی بازی نکرده بودند. من این پیروزی را به روح منصور پورحیدری تقدیم می‌کنم که اولین دربی خود بدون او را برگزار کردیم و امیدوارم این پیروزی مبارک استقلالی‌ها باشد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص درگیری سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی گفت: روی نیمکت بودم و با توجه به استرس زیادی که داشتم دقیقاً متوجه این اتفاق نشدم. به نظرم دربی بازی سنگینی است و این تشنج‌ها در‌ آن ایجاد می‌شود. مطمئن باشید رحمتی و حسینی با هم دوست هستند و بعد از یک هفته دوباره کنار هم خواهند بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار