بارسلونا، یک سال بدون گل خورده از روی نقطه پنالتی

از آخرین باری که تیم فوتبال بارسلونا از روی نقطه پنالتی گلی دریافت کرده یک سال می گذرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز 14 فوریه (26 بهمن)  یک سال خواهد شد که بارسلونا در رقابت های لالیگا از روی نقطه پنالتی گلی دریافت نکرده است. آخرین باری که این تیم از روی نقطه پنالتی گل خورده، به هفته 24  فصل 2016-2015 برابر سلتاویگو برمی گردد.

در آن مسابقه که با پیروزی 6بر یک بارسا به پایان رسید آلبا روی بازیکن حریف خطا کرده بود.
 از آن روز به بعد، بارسلونا 36 بازی در لیگ انجام داده بدون این که پنالتی به حریفان داده باشد، اگر چه در مسابقات دیگر سه پنالتی علیه بارسا گرفته شده است.

 اولین پنالتی در سوپر جام اسپانیا مقابل سویا، دومین پنالتی در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک و پنالتی سوم سه شنبه گذشته در کوپا دل ری مقابل اتلتیکو مادرید بود. جالب این که، هیچ کدام از این سه پنالتی گل نشده است.

 در لیگ های معتبر اروپایی تنها تیم بوروسیا دورتموند مدت طولانی تری نسبت به بارسلونا از روی نقطه پنالتی گل نخورده است. این تیم آخرین بار در 10 فوریه سال 2016 مقابل شالکه از روی ضربه پنالتی گل خورد.
تیمی که در این فصل لالیگا بیشترین پنالتی را به حریفان داده والنسیا است. اما این تیم  به لطف دروازه بان موفق خود، دیگو آلوز، فقط سه گل دریافت کرده است.

 رئال مادرید در لیگ سه و در کل شش گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده است.
در بین تیم های پنج لیگ مهم اروپا تنها پنج تیم در این فصل تا به حال از روی نقطه پنالتی گل نخورده اند. در کنار بارسلونا و دورتموند، بایرن مونیخ، بایر لورکوزن و اسپانیول این فصل پنالتی نداده اند.
اما در لیگ برتر، سری آ و لیگ فرانسه، همه  تیم ها حداقل یک گل از روی ضربه پنالتی دریافت کرده اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار