همزمان با ایام فاطمیه؛

مسلمان شدن بانوی کاتولیک فیلیپینی در دزفول

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، بانوی کاتولیک فیلیپینی با بیان شهادتین در حضور امام جمعه دزفول به دین اسلام گروید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز ، فلور الیزا کاسپه، بانوی فیلیپینی دانشجوی رشته پزشکی در سفر به دزفول با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان در حضور حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی به مذهب شیعه را پذیرفت و به جمع مسلمانان پیوست.

امام جمعه دزفول نیز در این دیدار به معرفی حضرت فاطمه زهرا(س) برای این بانوی فیلیپینی پرداخت و گفت: حضرت فاطمه (س) دختر پیامبر اسلام(ص)، همسر نخستین امام شیعیان و مادر امام حسن و امام حسین(ع)،بوده و از نظر کمالات دینی، عقلی و انسانی کاملترین زن است.

وی افزود: در قرآن از حضرت فاطمه (س) به عنوان هدیه ای به پیامبر(ره) داده نام برده شده و ایشان انسان کاملی است که نقش مهمی در خانواده و در تربیت فرزند و در مسائل اجتماعی داشته و برای تمام زنان سرمشق و الگو است.

امام جمعه دزفول به این بانوی فیلیپینی توصیه کرد: پیرامون زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) مطالعه کرده و در زندگی خود، زندگی ایشان را به عنوان الگو قرار داده و سعی کنید که رفتار و اعمالتان شبیه به این بانوی بزرگوار باشد.

این بانوی فیلیپینی که قرار است پس از اسلام آوردن به زوجیت یک پزشک دزفولی درآید اذعان داشت: پیش از این مسیحی بوده و مذهب کاتولیک داشته و زمینه ای درباره دین اسلام نداشته ولی دوست دارم که در خصوص این دین بیش تر بدانم.

در پایان این دیدار یک جلد قرآن و یک تابلوی نفیس به این زوج جوان هدیه داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
saeed
۰۹:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
خدا اجرت بده