همدان؛

دستگیری 4 توزیع کننده مواد مخدر گل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری 4 نفر توزیع کننده مواد مخدر توهم زا گل در همدان خبر داد.

دستگیری 4 توزیع کننده مواد مخدر گلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی قزوینه با اشاره به اینکه 4 نفر از اعضای باند توزیع مواد توهم زای گل دستگیر شدند افزود: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با اطلاع و آگاهی از فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر توهم زای گل در همدان و با انجام عملیاتی اعضای توزیع کننده این مواد خطرناک را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی اعضای این باند در اقامت گاهشان که شامل یک خانم  و3 آقا بودند دستگیر شدند.

قزوینه با بیان اینکه قاچاقچیان در حال بسته بندی این مواد خطرناک  برای توزیع آن در بین نوجوانان و جوانان بودند، یادآور شد: در بازرسی از منزل آنها موفق به کشف 11 کیلو مواد مخدر توهم زای گل شدند.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان خاطرنشان کرد: این مواد یکی از موادهای مخدر صنعتی  گیاهی است که متاسفانه مدتی است در بین نوجوانان و جوانان رواج پیدا کرده است که برخلاف تصور آنها این مواد روان گردان بسیاز خطرناک است که درمان این مواد اعتیاد آور  نیز با سختی همراه خواهد بود.

وی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده باید گفت این مواد توهم زا 7 برابر بیشتر از شاهدانه طبیعی است که اعتیاد شدیدی را به وجود می آورد.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از عوارض استفاده از این مواد گل مختل کردن سیستم مغز مصرف کننده است که تپش قلب؛اضطراب شدید و وحشت زدگی را بدنبال دارد.

انتهای پیام/ ج






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار