شیراز؛

پخش انیمیشن دومان از شبکه پویا

انیمیشن پویانمایی دومان در شبکه پویا به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: این مجموعه انیمیشنی تولید سیمای مرکز فارس است که به  13 موضوع در ایل می پردازد.

داورپناه بیان کرد: این انیمیشن داستان پسر نوجوانانی را روایت می کند که با پدر و مادر خود در سیاه چادر ایل زندگی می کند و به کمک اهالی و معلم ایل با کنجکاوی در موضوعات، نکات بسیاری را آموخته و تجربه می کند.

وی ادامه داد: در این مجموعه علاوه بر آشنایی با نوع زندگی دشوار ایل در دامان طبیعت، به موضوعاتی مانند علم آموزی در سفید چادرها، ارتباط صمیمی بین همسایه ها و خانواده، مهربانی با حیوانات، شاهنامه خوانی و رمضان در ایل اشاره دارد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه این داستان در کوچ اول ایل یعنی ییلاق که از فصل بهار آغاز می شود و تا پاییز ادامه دارد می پردازد، افزود: در پایان این مجموعه ایل بار دیگر به منطقه گرمسیر یعنی  (قشلاق) کوچ می کند.

داور پناه تصریح کرد: مجموعه دومان از 25 بهمن هرروز ساعت16 و 45دقیقه از شبکه پویا پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 20و 45 دقیقه  از شبکه پویا پخش می شود.

وی اضافه کرد: تهیه کننده و کارگردان و انیماتور این انیمیشن پیمان دهقانی، نویسنده و محقق احمد کرد رستمی- شاه سیف، فیلمنامه  احمد کرد رستمی - پیمان دهقانی و طراحی شخصیت و زمینه پیمان دهقانی است.

وی اظهار کرد: سرپرست دوبلاژ این انیمیشن  بهنام چارئی – غلامرضا سلطانی،صدا گذاری غلامرضا سلطانی،آهنگساز حمید گلستان،ناظر کیفی  سید محمد حسن نبوی زاده و کریم سربخش است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار