حجت‌الاسلام والمسلمین موذنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ضرورت به روز رسانی اطلاعات دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به روز رسانی اطلاعات دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر از جمله اقدامات مهم در حوزه آموزش این افراد است.

ضرورت به روز رسانی اطلاعات دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگرحجت الاسلام سید حسن موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروزه شیوه تهاجم دشمنان متفاوت است؛ در نتیجه وظیفه ما نسبت به دوران جنگ تحمیلی نیز سنگین‌تر شده و همچنین به دلیل فراگیر شدن فضای مجازی و تأثیرگذاری آن بر مردم لزوم ایجاد تغییراتی در شیوه‌های اطلاع‌رسانی وجود دارد که با توجه به جوان بودن فضای جامعه باید خوراک این فضاها را به سمت سبک زندگی شهدا ببریم.

وی در ادامه عنوان کرد: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر یادگاران شهدا و ایثارگران و کشور مدیون رشادت این افراد است که از این رو حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر وظیفه همگانی است همچنین باید نسبت به نسل شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها، مدارس و دیگر حوزه‌ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام موذنی با بیان اینکه نقش دانشگاه‌ها امروزه در بعد علمی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر از اهمیت بالایی برخوردارند، تصریح کرد: از جمله یکی از اقدامات مهم در حوزه آموزش، رصد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر است که به‌ عنوان یک اصل مطرح ضرورت دارد تا اطلاعات دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر به روز رسانی شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: توجه بر مسائل آموزشي فرزندان شاهد و ايثارگر از جمله اهداف شكل‌گيری اوليه مراکز شاهد و ایثارگر بوده و همچنین توجه به امور تحصیلی، ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانش آموختگان شاهد و ایثارگر در رأس این امور قرار دارد که باید دقت شود این رسالت فراموش نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار