هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

پیکان 4 - 3 استقلال خوزستان/مدافع آبی پوش راهی بیمارستان شد/استقبال هواداران افغانستانی از شایسته

در اولین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم های پیکان و استقلال خوزستان از ساعت 15:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

پیکان 0 - 0 استقلال خوزستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛در اولین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم های پیکان و استقلال خوزستان از ساعت 15:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: 

وحید کاظمی

 

ترکیب پیکان:
رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، صادق بارانی، سجاد آشوری، ابوالفضل ابراهیمی،سیامک نعمتی و گادوین منشا.
سرمربی : مجید جلالی 


ترکیب استقلال خوزستان:
وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و آلویس نانگ.
سرمربی: سید سیروس پورموسوی


گل:

تیم استقلال خوزستان موفق شد در دقیقه 12 روی یک ضد حمله که با حرکت مهدی مومنی همراه شد و پاس در عرض این بازیکن، حسن بیت سعید را در موقعیتی تک به تک قرار دهد و این بازیکن هم با یک بغل پا با پای راست توپ را به تور دروازه رساند تا گل اول بازی رقم بخورد.

در دقیقه 36 پاس مهدی مومنی در عرض محوطه جریمه با ضربه بازیکن تعویضی استقلال خوزستان  مصطفی ماهی از پشت محوطه جریمه به گل دوم این تیم بدل شد.

دفع توپ اشتباه عقیل کعبی به محمد صادق بارانی رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پا از داخل محوطه جریمه گل اول پیکانی ها را به ثمر رساند.

در دقیقه 71 بازیکنان پیکان کرنر را کوتاه زدند. در ادامه ارسال آشوری به دهانه دروازه با ضربه سیاوش یزدانی به گل تساوی بدل شد.

پیکانی ها که از حریف خود عقب بودند در ادامه توفان دقایق پایانی موفق شدند گل چهارم را نیز به ثمر برسانند، در حالی که خوزستانی ها به دنبال جبران گل خورده بودند پاس پیکانی ها از میانه های زمین به گادوین منشا رسید و او نیز با ضربه چیپ دیدنی توپ را از بالای دستان شیخ ویسی درون دروازه استقلالی ها فرستاد.

خطای امیرحسین صادقی روی مهدی مومنی یک پنالتی برای جنوبی ها داشت و حسن بیت سعید نیز موفق شد این توپ را به گل سوم تیمش تبدیل کند.


حاشیه:

* زمین چمن به علت بارندگی خیس بود و مسئولان ورزشگاه روی آب‌های جمع شده خاک‌اره ریختند. به قدری آب در زمین چمن جمع شده بود که توپ‌جمع کن‌ها هم خاک‌ها را روی آب‌ها می‌ریختند. این موضوع باعث نشد مشکلات حل شود و بازیکنان به سختی توپ را در زمین به گردش در می‌آورند.

* شهریار مغانلو به دلیل محرومیت و مرتضی آقاخان به دلیل مشکلات شخصی در ترکیب پیکان حضور ندارند. پیمان شیرزادی و علی اصغر عاشوری هم به علت محرومیت نمی‌توانند استقلال خوزستان را همراهی کنند.

* تعدادی از هواداران افغانستانی برای تشویق فیصل شایسته بازیکن پیکان در ورزشگاه حضور یافته‌اند. همچنین حدود 50 نفر هم طرفداران استقلال خوزستان هستند که به تشویق تیمشان می‌پردازند.

* پیش از آغاز بازی، امیرحسین صادقی به سمت پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان رفت.

* فیصل شایسته بازیکن اهل کشور افغانستان تیم پیکان وقتی با صلاحدید کادر فنی این تیم برای گرم کردن از روی نیمکت بلند شد، توسط هواداران افغانستانی حاضر در ورزشگاه به‌شدت تشویق شد.

*دانبال ماهینی که در این بازی از ابتدا در ترکیب استقلالی ها حضور داشت در دقیقه بیستم بازی و به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و مصطفی ماهی به جای وی در ترکیب این تیم قرار گرفت، مصدومیت ماهینی به اندازه ای بود که بازیکن پس از خروج از زمین روی نیمکت ذخیره ها قرار نگرفت و با یک دستگاه آمبولانس راهی بیمارستان شد تا روند درمانی خود را خیلی سریع از سر گیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار