ساری؛

دستگیری سارق حرفه ای در بابل

سارق حرفه ای با 49 فقره کیف قاپی در بابل دستگیر شد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از دستگیری سارقی حرفه ای با 49 فقره سرقت و کیف قاپی در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و سرقت اموال عابران در سطح شهرستان بابل ، موضوع در دستور کار یگان های انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با انجام عملیات گسترده پلیسی موفق به شناسایی فردی به نام ن-الف 29 ساله ، با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و کیف قاپی شدند .

سرهنگ جعفری گفت: با هماهنگی مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی،10 عدد سیم کارت و 17 عدد کیف سرقتی به همراه چندین عدد کارت ملی ، گواهی نامه ، کارت های دانشجویی دفترچه های حساب بانکی و دسته چک های سرقتی کشف شد .

وی افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده و تحقیقات پلیسی تاکنون به 49 فقره سرقت و کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواست مراقبت از اموال خود از سوء استفاده افراد فرصت طلب جلوگیری کرده و در صورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار