اصفهان؛

اتمام طرحهای نیمه تمام از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از جاده‌های شهرستان شهرضا، به اتمام رساندن طرحهای نیمه تمام را از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان، با حضور علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و محسن گلابی فرماندار شهرضا از محور طالخونچه شهرضا، میدان بسیج و مسکن مهر شهرضا بازدید و مسائل و مشکلات این پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار این پروژه‌ها گفت: به جای شروع پروژه‌های جدید اولویت اصلی ما به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام است و مسؤولان استانی و شهرستانی با همکاری و تعامل لازم می‌توانند در تأمین اعتبار پروژه‌ها تلاش و این آن‌ها را به سرانجام برسانند.

 وی در ادامه در خصوص تقاطع غیر هم‌سطح بسیج نیز افزود: این پروژه باید مورد مطالعات دقیق در زمینه طراحی و بودجه قرارگیری و سپس تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شود.

حجت‌الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در خصوص محور طالخونچه شهرضا گفت: این محور به طول 15 کیلومتر است که در 9 کیلومتر آن ابنیه فنی اجرا و به مرحله بیش رسیده و آسفالت آن نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی در ادامه افزود: لازم است این پروژه به صورت دقیق و کارشناسی اجرا شود و از هم اکنون نسبت به دو بانده کردن آن برنامه‌ریزی شود زیرا پس از آزادسازی‌های آزادراه غرب اصفهان این مسیر یکی از پرترافیک‌ترین مسیرها خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص میدان بسیج واقع در کمربندی شهرضا گفت: میدان بسیج در محل کمربندی، محور اصفهان شیراز، طالخونچه شهرضا، و شهرضا دهاقان را پوشش خواهد داد و با آزاد شدن آزادراه غرب اصفهان همه این محورها به این گره ترافیکی می‌رسند که باید اعتبارات آن در سطح ملی بررسی شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار