کرمان؛

رسیدگی به مشکلات زنان زندانی

معاون دادستان کرمان از بند نسوان زندان مرکزی کرمان بازدید و درجریان مسائل ومشکلات آنان قرارگرفت.

رسیدگی به مشکلات زنان زندانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان، امینه سالاری، معاون دادستان عمومی وانقلاب کرمان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) ضمن بازدید از بند نسوان زندان مرکزی کرمان از نزدیک به مشکلات مددجویان نسوان رسیدگی نمود.

معاون دادستان عمومی وانقلاب کرمان در حاشیه این بازدید سه ساعته با بیان اینکه سهم زنان در حفظ و بقای ارزش های انقلابی غیر قابل انکار است،اظهار داشت: سرور زنان عالم دخت نبي مكرم اسلام حضرت فاطمه (س)همواره الگویی کامل برای بانوان است.

امینه سالاری با اشاره به نقش زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی،گفت: زنان چه در زمان جنگ وچه در زمان ثبات وآرامش کشور در همه صحنه ها فعال وبالنده ظاهر شده اند .

وی افزود: امیدوارم زنان مددجو نیز بتوانند درسایه ارامش حاکم ازهمه ظرفیت هایی که برای خودسازی وعلم اموزی وکسب مهارتهای حرفه ای جهت ایشان فراهم شده به بهترین نحو بهره ببرند.

وی با بیان اینکه زنان ضمن ادای رسالت خود در جایگاه مادر ویا همسر بعنوان ضامن حفظ ارامش وثبات خانواده هستند،گفت:بانوان در عرصه های اجتماع نیز در هرکسوتی که ظاهر شده اند خوش درخشیده اند و چه بسا که در بعضی از عرصه های علم وپژوهش از مردان نیز پیشی گرفته و نام خود را ماندگار نموده اند.

این مقام قضائی با بیان اینکه بانوان ایرانی مسولیت خطیر انتقال ارزش ها ودستاوردهای انقلاب به نسل آینده را برعهده دارند،تصریح کرد: زنان مددجو نیز درجهت تربیت فرزندان نیکو و دین باور و مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی واقتصادی خانواده خود پویا و پررنگ تلاش نمایند.
 
گفتنی است: بیشترین جمعیت زنان زندانی کرمان به سبب درگیر شدن با پرونده های موادمخدر است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار