تور جهانی والیبال ساحلی کیش؛

غفوری: حضور نمایندگان ایران در میان تیم های برتر دور از دسترس است

مسئول کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال گفت: با توجه به بالا بودن سطح رقابت های والیبال ساحلی کیش حضور تیم های ایرانی میان 4 تیم برتر امکان پذیر نیست.

غفوری: حضور نمایندگان ایران در میان تیم های برتر دور از دسترس استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کسری غفوری مسئول کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال در گفتگو با رادیو جوان گفت: مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی کیش در بالاترین سطح خود و با جایزه 100 هزار دلاری از صبح امروز آغاز شد. 8 تیم برتر المپیک ریو نیز در این رقابت‌ها حضور دارند و از 4 روز پیش تمرینات خود را در جزیره کیش آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: مسابقات در حال حاضر در جدول مقدماتی در حال پیگیری است. در این جدول 16 تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که نهایتا 8 تیم در کنار 24 تیم جدول اصلی قرار می‌گیرند، سپس به مدت سه روز مسابقات در جدول اصلی پیگیری می‌شود.

غفوری اظهار داشت: این دومین سالی است که مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی را برگزار می کنیم. سال گذشته این رقابت‌ها بدون ستاره بود اما امسال با درجه 3 ستاره برگزار می‌شود. اولین کشوری هستیم که ظرف یک سال ارتقای سه پله‌ای داشته‌ایم. از عوامل مهم این پیشرفت اصحاب رسانه و حامیان مالی هستند.

رئیس کمیته والیبال ساحلی درباره پیش بینی اش در خصوص عملکرد تیم های ایرانی خاطر نشان کرد: با توجه به بالا بودن سطح مسابقات، قهرمانی و حتی قرار گرفتن تیم های ایرانی میان 4 تیم برتر تور کیش بسیار بعید است. هدف گذاری ما آن است که نمایندگان کشورمان از جدول مقدماتی صعود کنند و در میان 16تیم برتر قرار بگیرند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار