گیلان؛

برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد انزلی

نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی از امروز در منطقه آزاد انزلی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی، خدمات دارویی و صنایع وابسته  تا ۲۹ بهمن ماه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی دائر است.

امین افقی افزود: ۵۶ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی مستقر در ایران، در قالب ۷۰ غرفه محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از بیمارستان های گیلان، دانشگاه علوم پزشکی استان، شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی- بیمارستانی-دارویی و دندانپزشکی داخلی از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و گیلان به همراه نمایندگی های برندهای بین المللی در ایران، در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد انزلی گفت: معرفی و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های منطقه آزاد انزلی در حوزه صنایع و خدمات پزشکی، ایجاد ارتباط میان تولید کنندگان، وارد کنندگان و فعالین تجاری در فضای نمایشگاهی با تکیه بر مزایا و معافیت های قانونی منطقه، نیاز سنجی بازارهای منطقه ای به ویژه کشورهای حاشیه دریای خزر برای برگزاری نمایشگاه های مشترک آتی و بررسی راه های توسعه توریسم سلامت در منطقه آزاد انزلی از جمله مهمترین دلایل برگزاری این نمایشگاه است.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.