زاهدان؛

امنیت کامل در استان برقرار است

رییس کل دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه گفت: استان از لحاظ امنیتی بسیار بالا است و مردم نباید احساس ناامنی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حمیدیان رییس کل دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان با بیان اینکه: جرائم در استان نسبت ب سال های گذشته کاهش داشته است، گفت: نرخ اتهامات در امسال بهترین وضعیت در کشور را ب خود اختصاص داده است که از میان۲هزار۳۰۰نفر ۱نفر اتهام داشته است.

وی درخصوص سرقت از منازل و مغازها امارهای را بیان کرد و گفت در سال ۹۴سرقت از منازل ۱۴۲۰فقره سرقت بوده که  امسال که۱۳۷۴فقره سرقت بوده و هم چنین سرقت از مغازها در سال ۹۴را ۴۹۴فقره سرقت که امسال ۳۶۱فقره سرقت را داشته ایم که خوشبخانه کاهش بسیار خوبی داشته است.

وی در خصوص متهمان کانون ازدواج اسان نیز گفت: پروند ازدواج اسان مدتهاست در دادسرا عمومی مطرح شده است که با صدور حکم دادگاه زاهدان متهمان نیز حکم انان نیز صادر شده است.

وی افزود:این پروند بیش از ۹۰۰نفر شکاکی داردو ۵میلیارد تومان از طللب طلبکاران در دادسرای زاهدان داده شده که۳میلیارد تومان از طللب باقی طلب کاران مانده است.

وی تصریح کرد:۳۵۰میلیون تومان از متهمان توقیف شده است که این پول با توجه به اولویت داشتن پرونده ها به شاکیان داده می‌شود.

وی هم چنین تعداد پروندهای وردی به دادگاه حقوقی استان در سال۹۴را۱۴هزار و۲۹۹پرونده و دادگاه کیفری را۷۱۴۴پرونده عنوان کرد وافزود:در امسال نیز تعداد پروندهای وردی ب دادگاه حقوقی۱۳هزارو۳۵۶ودر دادگاه حقوقی۹۴۷۰پرونده بوده است.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان درخصوص رفع تصرف اراضی نیز گفت:۱۶۲مورد دراستان رفع تصرف داشته ایم که ۱۵هکتار در شمال استان و۴۲۰هکتا در جنوب استان بوده که در مجموع ۲۷۲۹هکتار در استان رفع تصرف کرده ایم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.