کرمانشاه؛

آغاز بکار نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آغاز به کار کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  رقابت‌های بخش بین‌الملل نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز 27 بهمن خبر داد.

 این رویداد بین‌المللی صبح امروز 27 بهمن ماه با حضور68 قصه‌گوی ایرانی و خارجی در بخش‌های ملی، بین‌المللی، رضوی، ‌پدربزرگ‌ها و مادربزرگ، نوجوانان و قصه‌گویان فراگیر (برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه) در مرکز آفرینش‌های کانون کار خود را آغاز کرد.
 در بخش اصلی این جشنواره فردا قصه‌گویان ایرانی و خارجی در دو نوبت با یک‌دیگر به رقابت خواهند پرداخت.  حضور پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در بخش ملی جشنواره قصه‌گویی،با هدف ایجاد پیوندی میان قصه‌گویان نسل قدیم با نسل جدید صورت گرفته است.
از ساعت 2 بعد از ظهر فردا نیز این جشنواره با رقابت‌های بخش ملی،‌ رضوی، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
بر پایه این گزارش «وحیدخسروی» با قصه «حیاط خانه ما» برای رقابت با 11قصه گوی خارجی و 15قصه گوی ایرانی به عنوان تنها نماینده کرمانشاه در جشنواره بین المللی قصه گویی حضور خواهد داشت.
همچنین صفحه اینستاگرام کانون به نشانی  @kanoonparvaresh هر روز از ساعت 8:30 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 17:30 قصه‌‌گویی شرکت‌کنندگان این رویداد فرهنگی را به صورت زنده به نمایش می‌گذارد.
 در بخش علمی جشنواره نیز دکتر نوربرت کوبر از داوران بخش بین‌الملل جشنواره؛ کارگاهی را برای مربیان و قصه‌گویان تحت عنوان «اشتراک‌گذاری افکار» برگزار خواهد کرد.
گفتنی است که نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 28 بهمن آغاز به کار خواهد کرد طی آن قصه‌گویان شرکت کننده تا بعدازظهر روز 30 بهمن به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.