صدا و سیما زبان گویای ملت و دولت است

مجمع نمایندگان استان مركزی در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما، بر نقش موثر رسانه ملی در جلوگیری از هجوم فرهنگی دشمن تاكید كردند.

صدا و سیما زبان گویای ملت و دولت است
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ نمایندگان مردم استان مركزی در دیدار با رئیس رسانه ملی، ضمن قدردانی از تولیدات صدا و سیما به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب و نمایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حفظ انسجام ملی را برآیند این برنامه‌ها دانستند.

نمایندگان مردم استان مركزی با تاكید بر حفظ استقلال صدا و سیما به عنوان سازمانی فراقوه‌ای افزودند: صدا و سیما زبان گویای ملت و دولت است و در این خصوص ایستادگی یك تنه رسانه ملی در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ تمام عیار رسانه‌ای در خور تقدیر بوده و لازمه این رویارویی حمایت و تقویت صدا و سیماست.

 رئیس رسانه ملی هم در این دیدار در سخنانی، به تلاش دشمن در جبهه نرم، برای نفوذ بر اذهان عمومی به ویژه نسل جوان اشاره و خاطر نشان كرد: رسانه ملی با وجود مشكلات عدیده‌ای كه دارد، تلاش كرده بخش زیادی از توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی كند.
 
دكتر علی عسكری انعكاس وسیع حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را بخشی از این تلاش‌ها ارزیابی كرد و افزود: رسانه از چند ماه قبل و هوشمندانه با برنامه‌ریزی برای دهه مبارك فجر حدود 30 مستند از وقایع انقلاب را به روی آنتن برد و نمایش اقتدار ملی در راهپیمایی 22 بهمن از طریق شبكه‌های استانی، ملی و بین‌المللی، دشمنان نظام و ملت را مایوس كرد.

وی گفت: با آنكه رسانه‌های معاند از مدت‌ها قبل تلاش می‌كردند از حضور پرشور مردم در این جشن ملی جلوگیری كرده و نیز انعكاس این شور انقلابی در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را كمرنگ جلوه دهند، رسانه ملی موفق شد چه در شبكه‌های داخلی و چه در شبكه‌های برون مرزی خود، این موج عظیم عشق و علاقه به آرمان‌های امام خمینی(ره)  و رهبری را به جهان نشان دهد.

رئیس رسانه ملی همچنین از برنامه ریزی برای پخش 24 ساعته سیمای استان مركزی خبر داد.

وی یادآور شد: استان مركزی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است كه نشان دادن این ظرفیت‌ها از ابعاد مختلف اقتصادی، صنعتی و گردشگری توسط صدا و سیمای مركزي و حتی شبكه‌های سراسری نقش مهمی در فرآیند توسعه خواهد داشت.

دكتر عل‍ی عسكری با قدردانی  از تلاش‌های صدا و سیمای مركزی، اظهار امیدواری كرد كه با 24 ساعته شدن سیمای استانی، شاهد انعكاس مطلوب و گسترده پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های استان باشیم.
 

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار