یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ 5 - آرسنال 1/توپچی ها به توپ بسته شدند

بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 5-1 آرسنال را شکست بدهد و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال  از ساعت 23:15 در ورزشگاه آلیانس آره نا  به مصاف یکدیگر رفتند که بایرن موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریفش را در هم بکوبد.
 
ترکیب 2 تیم :

بایرن مونیخ:

نویر، لام، مارتینز، آلابا، هوملس، آلونسو، ویدال، روبن، کاستا، تیاگو، لواندوفسکی

آرسنال:

اوسپینا، بیرینن، کوشیلنی، مصطفی، کیرون گیبس، کوکولین، چمبرلین، ژاکا، اوزیل، ایوبی، سانچس

بایرن مونیخ 5 - آرسنال 1/توپچی ها به توپ بسته شدند

شرح گل ها :

دقیقه 11 بایرن به گل اول رسید. روبن در سمت راست صاحب توپ شد و با حرکتی عرضی خود را به پشت محوطه جریمه آرسنال رساند و با ضربه ای دقیق و زیبا به گوشه بالای دروازه، گل اول بازی را رقم زد.

دقیقه 30 پنالتی سانچز را مانوئل نویر دفع کرد، توپ دوباره به سانچز رسید، یک بار سایه زنی سانچز و در تعلل مدافعین بایرن یک بار شوت که تبدیل به گل تساوی آرسنال شد.

بایرن مونیخ 5 - آرسنال 1/توپچی ها به توپ بسته شدند

بایرن در دقیقه 53 به گل دوم رسید. روی ارسال عالی فیلیپ لام، لواندوفسکی با پرشی دیدنی، بالاتر از مصطفی، توپ را با ضربه سر وارد دروازه آرسنال کرد.

سه دقیقه بعد گل سوم بایرن هم از راه رسید.پاس آلونسو به لواندوفسکی پشت محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید و او با پاس پشت پا تیاگو را با دروازه بان تک به تک کرد و هافبک اسپانیایی با ضربه ای دقیق گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دقیقه 63 روی یک ضربه کرنر، تیاگو گل دوم خودش را به ثمر رساند. توپ در یک رفت و برگشت به این ستاره اسپانیایی رسید و او هم با شوتی محکم که در بین راه به مدافع آرسنال برخورد کرد، حساب کار را 4-1 کرد.

دقیقه 88 بایرن گل پنج را هم زد تا خیالش از بازی برگشت هم راحت باشد. توپ گیری کیمیش از چمبرلین پشت محوطه آرسنال، پاس او برای تیاگو و تیاگویی که مولر را در موقعیت گلزنی قرار داد، مولر تازه وارد با از میان برداشتن یک بازیکن و ضربه پای چپ شکست آرسنال را سنگین تر کرد.

بایرن مونیخ 5 - آرسنال 1/توپچی ها به توپ بسته شدند

با این شکست سنگین تیم آرسنال امید کمی برای بازی برگشت که 7 مارس در لندن برگزار می شود ، دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار