تبریز؛

مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای بخش سراجو در مراغه

بخشدار بخش سراجو گفت: تداوم بارش سنگین برف موجب مسدود شدن تمامی راه های روستایی این بخش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نقی محمدی با اشاره به بارش سنگین برف که از عصر دیروز چهارشنبه شروع شده گفت: هم اکنون راه ارتباطی حدود 99 روستای این بخش مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی این راه ها آغاز شده است.
وی ادامه داد: راهداران، امدادگران هلال احمر و اهالی روستاهای این منطقه با همکاری هم در تلاش برای بازکردن راه های ارتباطی و خدمات رسانی به افراد گرفتار در این مناطق هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به صعب العبور و برف گیر بودن این محورها و راه های ارتباطی روستایی و بارش سنگین برف که ارتفاع آن در برخی نقاط تا نیم متر هم می رسد بازگشایی این مسیرها را با مشکل مواجه کرده است.
بخشدار مرکزی مراغه نیز گفت: هم اکنون راه ارتباطی 20 روستای این بخش نیز مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.
حسین گل محمدی افزود: با تلاش راهداران و دهیاران این بخش، پیش بینی می شود راه ارتباطی بیشتر روستاهای این بخش تا ظهر امروز بازگشایی شود.
رئیس اداره راه و حمل و نقل مراغه نیز گفت: بارش شدید برف و کولاک از شامگاه دیروز که همچنان ادامه دارد، موجب کندی عملیات بازگشایی دراین محورهای روستایی شده است.
ناصر حمیدی افزود: هم اکنون گروه های راهداری متشکل از 13 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و هفت دستگاه ماشین آلات راهسازی بخش خصوصی در حال تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده روستایی هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون راهداران در محور اصلی مراغه هشترود در حال بازگشایی مسیر هستند و تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرغ و تجهیزات زمستانی امکان پذیر است.
وی اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن محور مراغه هشترود، مسافران و دارندگان وسایل نقلیه از تردد های غیر ضروری در این مسیر پرهیز کرده و تا بازگشایی کامل و کاهش لغزندگی این مسیر از تردد در این مسیر خودداری کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار