لیگ برتر تنیس روی میز؛

دربی جنوب میان تاید واتر و پتروشیمی/ذوب آهن به دنبال فرار از قعر نشینی

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در هفته ششم، ۲۹ و ۳۰ بهمن پیگیری می‌شود.

دربی جنوب میان تاید واتر و پتروشیمی / ذوب آهن به دنبال فرار از قعر نشینیبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین هفته لیگ برتر تنیس روی میز مردان با انجام 3 دیدار در روز های جمعه 29 و شنبه 30 بهمن در شهر های مختلف کشور پیگیری می شود. 

تاید واتر بندر عباس - پتروشیمی بندر امام / دربی جنوب کشور 

در نخستین دیدار روز جمعه تیم های تاید واتر بندر عباس و پتروشیمی بندر امام در دربی جنوب کشور رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. پتروشیمی که سال گذشته به عنوان قهرمانی دست یافته بود امسال هم به دنبال قهرمانی است و با نتایجی که کسب کرده است نشان می دهد که سایر رقبا کار سختی را در پیش خواهند داشت. پتروشیمی هم اکنون با کسب 11/5 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با تیم دوم جدول یعنی دانشگاه آزاد اسلامی 3.5 امتیاز اختلاف دارد. 

اما در طرف مقابل نماینده بندر عباس که پس از مدت ها دوباره در لیگ تنیس روی میز حاضر شده تاکنون نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده است . آن ها که در این بازی میزبان هستند هم اکنون با 6.5 امتیاز تیم سوم جدول رده بندی هستند.  

ذوب آهن اصفهان - رعد پدافند هوایی / ذوب آهن به دنبال فرار از قعر نشینی 

دومین دیدار روز جمعه هم میان دو تیم ذوب آهن اصفهان و رعد پدافند هوایی است. نماینده اصفهان که مانند تاید واتر بندر عباس پس از مدت ها دوباره به لیگ برتر بازگشته است حال روز مناسبی ندارد. آن ها از 5 بازی دور اول تنها 4 امتیاز کسب کرده اند و قعر نشین این رقابت ها هستند. نماینده اصفهان تنها 2 امتیاز با تیم های چهارم و پنجم جدول اختلاف دارد و قطعا تلاش می کند تا با برتری مقابل رعد پدافند جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشد. 
البته باید گفت که شرایط رعد هم خیلی بهتر از ذوب آهنی ها نیست . آن ها اگر چه یک بازی کمتراز رقیب انجام داده اند اما هم اکنون در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و با تیم پنجم جدول رده بندی هم امتسیاز هستند و با تیم قعر نشین هم 2 امتیاز اختلاف دارند . 

شهدای آتش نشان - دانشگاه آزاد اسلامی / دانشگاهی ها به دنبال صدر 

آخرین دیدار هفته ششم این رقابت ها که 30 بهمن برگزار می شود میان دو تیم شهدای آتش نشان و دانشگاه آزاد خواهد بود. دانشگاه آزاد که در این بازی میهمان است موفق شد در هفته پنج رقابت های لیگ برتر پتروشیمی را از پیش رو بردارد و با توجه به اختلاف 3.5 امتیازی با تیم نخست جدول به دنبال آن است تا با برتری در بازی های پیش رو خود را به صدر نزدیک تر کند. البته دانشگاه آزادی ها یک بازی کمتر از دیگر تیم ها انجام داده و می تواند حتی به صدر نشینی هم امیدوار باشد.

شهدای آتش نشان هم که امسال به لیگ برتر رسیده است تاکنون نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و با 6 امتیاز و تنها 2 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول رده بندی در  جایگاه پنجم جدول قرار دارد. آن ها امیدوارند تا با کسب برتری در این بازی اختلاف خود با صدر را کم کنند . 

جدول رده بندی لیگ برتر تنیس روی میز تا پایان هفته پنجم : 

نام تیم                         تعداد بازی        امتیاز 

1. پتروشیمی بندر امام           5                 11.5
2.دانشگاه آزاد اسلامی          4                   8
3.تاید واتر بندر عباس             5                  6.5
4.رعد پدافند هوایی               4                   6
5.شهدای آتش نشان            5                   6
6.ذوب آهن اصفهان               5                   4

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار