اهواز؛

آتش حادثه خاموش شد

با تلاش و اقدام به موقع مردان آتش از بروز یک حادثه بزرگ در پاساژ امینی جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز،امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز شهرداری اهواز گفت: ساعت ۶ و ۲۸ دقیقه صبح امروز با تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر رخداد آتش سوزی در پاساژ امینی واقع در خیابان امام (ره) اطلاع داده شد.

نجفی، افزود: فرماندهی ۱۲۵ دو تیم عملیاتی را شامل خودروهای اطفای حریق، امداد و نجات و تانکر آبرسان پشتیبانی به محل اعزام کرد که آتش نشانان دو دقیقه بعد و راس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه در محل حاضر بودند.

نجفی بیان داشت: فرمانده تیم عملیاتی به محض ورود به صحنه حادثه، شاهد حریق در طبقه سوم این پاساژ و شعله ورشدن و سرایت به تمام پاساژ می شوند.

وی عنوان کرد: به لطف خدا و تلاش آتش نشانان، حریق را که در انتهای راهروی منتهی به خیابان و در یک تولیدی بزرگ پوشاک رخ داده بود کنترل و از سرایت آن به سایر فروشگاه ها جلوگیری و آتش را در کانون اولیه رخداد اطفا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز شهرداری اهواز یادآور شد: آتش نشانان از یک حادثه بسیار بزرگ و پرخسارت جلوگیری کردند.

نجفی خبر داد: در این حادثه، به کارگاه تولیدی آسیب ۱۰۰درصدی وارد شد و دو فروشگاه همجوار مورد دودزدگی قرار گرفتند و به سایر طبقاتی هیچ آسیبی نرسید.

علت حادثه در حال بررسی است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.