ویسی:از داوری ضربه خوردیم/ درمورد قرارداد جپاروف اطلاعى نداشتم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پنالتی های پرسپولیس جای بحث دارد و معتقدم از داوری ضربه خوردیم.

به گزارش  خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،  عبداله ویسی پس از شکست مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: یگ بازی خوبی  را هر دو تیم به نمایش گذاشتند و می‌توانستیم بازنده نباشیم و حتی برنده این بازی شویم به جز یک موقعیتی که در دقیقه یک به حریف دادیم بازنده بازی شدیم و نمی‌دانم چه بگویم. پنالتی اول باید تکرار می‌شد و پنالتی دوم هم حرف داریم و در 6 بازی اسیب داوری دیدیم و امیدوارم بتوانیم خودمان را پیدا کنیم.

وی در مورد جپاروف گفت: جپاروف بازیکن خوبی است اما از ناحیه ران صدمه دید و نتوانست ما را در ادامه بازی همراهی کند اما مشکل او به زودی برطرف می شود و به میادین بر خواهد گشت.

سرمربی سپاهان در مورد بازی فیزیکی و موقعیت‌سوزی بازیکنان تیمش گفت: در این بازی ما موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما تمرکزمان بر روی یک سوم زمین بازی کم بود و باید بیشتر روی این قسمت تاکید داشته باشیم.

ویسی در مورد اشتباهات داوری گفت: در 7 بازی که داشتیم بیشتر بازی ها از لحاظ تیم داوری ضرر کردیم.تیم پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است.بهتر است بحث داوری را پیش نکشید.

وی در خصوص استعفایش عنوان کرد: من به علت مسائل حاشیه ای استعفا ندادم بلکه از روی اصول این کار را انجام دادم.امروز هم مشکل حاشیه ای نداشتیم ولی زورمان به بازی نرسید.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا جذب جباروف بدون هماهنگی با او بوده است، تاکید کرد: در لحظات آخر نقل و انتقالات به من خبر دادند جپاروف جذب شده و گفتم من از این موضوع خبری ندارم. جباروف بعد از علی کریمی و آندرانیک تیموریان نفر سوم لیستم بود. کریمی نتوانست بیاید و تیموریان هم عذرخواهی کرد. مسئولان باشگاه به همین خاطر جپاروف را جذب کردند.

وی در رابطه با حسن کامرانی‌فر عنوان کرد: ما به طور کتبی اعتراضمان را اعلام کردیم و حتی فیلم بازی هم ضمیمه کردیم.4 داور بعد بازی ما محروم شدند و ازشون خبری نیست.

وی درباره اینکه این مسئله نشان می‌دهد به اعتراض آنها رسیدگی شده ادامه داد: این رسیدگی چه فایده ای برای ما دارد.

ویسی در مورد اینکه مدیران باشگاه برای سال آینده از او برنامه خواسته‌اند، خاطرنشان کرد: آنها برنامه خواسته اند اما چیزی که مهم است این است که سپاهان اصلا حالش خوب نیست و این برای من مهمتر ست.

وی درمورد اینکه  سرور جپاروف را نمی‌خواستید اما بازی‌اش دادید، گفت: من همچین حرفی در مورد جپاروف نزدم.فقط گفتم اگر فلان بازیکن بیاید دیگر به جپاروف احتیاجی نداریم.

سرمربی سپاهان در خصوص راهکاری برای خروج از بحران این تیم، گفت: سپاهان به زمان نیاز دارد همانطور که تیم های بزرگ برای هماهنگ شدن بازیکنانشان به زمان نیاز داشتند.نمی گویم باید بمانیم اما واقعیت این است که به زمان بیشتری نیاز داریم.

وی بازی امشب افزود: بازیکنان ما از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی نبودند.غیبت سید جلال آسیب بزرگی به تیم زد و کامیابی نیا هم همینطور.

ویسی در مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: چنین چیزی نیست که آنها اضافه وزن دارند. گاهی بعضی حرفها باعث عصبانیت می شود اما باید خودمان را کنترل کنیم این تیم در صدر جدول است و کی‌روش مربی بزرگ و قابل احترامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار