رقابت های جام جهانی كشتی آزاد- كرمانشاه

کشتی گیر تیم روسیه از ناحیه زانو مصدوم شد

ویکتور راسادین به علت مصدومیت از ناحیه زانو بر روی شانه های مربی خود سالن را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی دو تیم آمریکا و روسیه در چارچوب مسابقات جهانی کشتی آزاد به مصاف یکدیگر رفتند که ویکتور راسادین نماینده وزن 61 کیلوگرم روسیه که در جریان دیدار با استیبر از ناحیه زانو مصدوم شده بود روی شانه های مربی روسیه سالن را ترک کرد.

 از نکات جالب توجه مسابقات حضور ختاگ گازیموف، کشتی گیر روسی الاصل آذربایجان است که چندین مدال جهانی و المپیک را برای آذربایجان کسب کرده است، اما بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی برای مربیگری به کشورش بازگشته است و اکنون در غیاب جامبولات تدیف، به کادر مربیگری روسیه اضافه شده است.

جردن باروز که علاقمندان زیادی در ایران دارد در این مسابقه هم از تشویق های بی امان تماشاگران بی نصیب نماند و بعد از پیروزی مقتدرانه 10 بر یک مقابل حریفش به شدت مورد تشویق قرار گرفت. وی نیز به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ گفت.

تیموراز تی گیف، دیگر کشتی گیر روسی الاصل که برای قزاقستان کشتی می گرفت و از حریفان رضا یزدانی بود و برنز جهان و مدال نقره بازی های آسیایی را در کارنامه دارد، نیز در ترکیب کادر فنی روس ها حضور دارد.

به نظر می رسد روس ها پیش بینی شکست در این مسابقات را می کردند که سرمربی خود را همراه نیاورده اند و با مربیان تازه ای گام به جام جهانی گذاشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار