یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: فتنه ۸۸ خسارت‌های بسیاری را متحمل نظام کرد و امروز یک عده در حمایت از آشوب‌گران مسائلی مانند آشتی ملی را مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مراسم اربعین عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهار امروز با حضور جمعی از مسئولان، علما و روحانیون و مردم انقلابی ارومیه در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین یوسفی‌راد، در این مراسم با تجلیل از جایگاه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، وی را مبارزی شجاع، بیدار، مرید و پشتوانه رهبر معرفی کرد و افزود: ایشان در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی جز چهره‌های ممتاز و منحصر به فردی بودند که بیشترین تلاش‌ها و خدمات را در حق این نظام و انقلاب انجام دادند.

وی با استناد به روایتی از امیرالمونین (ع) گفت:: «احترام به عالم احترام به صاحت الهی است» بنابراین حضور در مجلس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که حق بزرگی بر گردن این مملکت دارند عرض ارداتی به شخصیت بزرگوارشان است.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ اسلام می‌توان مشاهده کرد که هر زمان که جماعتی به پیروی و تبعیت از عالمی برخواستند آن جامعه به رشد و شکوفایی رسیده است و مصداق بارز آن وجود بنیانگذار کبیر انقلاب‌اسلامی‌ایران است که با حفظ ارزش‌های دینی و مقاومت در برابر دشمنان باعث ایجاد یک تحول عظیم در دنیا شد.

حجت‌الاسلام یوسفی‌راد، تصریح کرد: اینک نیز مقام‌معظم‌رهبری دیدبان بیدار انقلاب هستند که با شجاعت و شهامت در تمام برهه‌های حساس با مدیریت و علم و استقامت‌شان در مبارزه با استکبار و استعمار این انقلاب را زنده نگه داشته‌اند.

وی گفت: عالم بزرگواری که طی ۳۸ سال در برابر هجمه‌های گوناگون دشمنان ایستاده و از هیچ تلاشی در راه مبارزه با آن‌ها دریغ نکرده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به ماجرای فتنه ۸۸ اظهار داشت: این بیداری و حرکت کلیدی رهبر معظم انقلاب بود که نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی گفت: مگر فتنه ۸۸ فاجعه کوچکی بود؟ ۸ ماه کشور را به آشوب کشاندند و تمام سعی و کوشش آن‌ها نیز حذف ولایت‌فقیه بود، مگر در شعارهای آن روز مرگ بر جمهوری‌اسلامی و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه نمی‌گفتند؟

حجت الاسلام یوسفی راد تصریح کرد: اصل ولایت‌فقیه غیر از قرآن و آیه اطیعواالله و اطیعوا الرسول نیست پس آن‌هایی که این شعار‌ها را به دست یک عده جاهل دادند مگر نمی‌دانستند که نتیجه آن شعار‌ها کنار گذاشتن قرآن است؟

وی افزود: با این حال باز یک عده در حمایت از آشوب‌گران امروز مسایلی مانند آشتی‌ملی را مطرح می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: با بازخوانی فرمایشات روز گذشته معظم‌له بایستی در برابر این عده گفت: مگر ملت باهم قهر هستند؟ و همانطوری‌که مقام معظم رهبری نیز فرمود: ه‌اند فقط با آشوب گران فتنه ۸۸ که خسارت‌های بسیاری را متحمل نظام کردند آشتی نمی‌کنند.

حجت الاسلام یوسفی راد گفت:، اما آیا الان جای این سوال نیست که آقایان فتنه گران تاسف نمی‌خورید که بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب، رئیس جمهور تازه منتخب آمریکا خواهان آزادی شما است؟

وی در پایان سخنان خود بار دیگر بزرگداشت چنین مجالسی برای عالمانی همچون آیت‌الله هاشمی را مجالس بزرگداشت دین و خدمتگذار دین عنوان کرد و افزود: قوت و قدرت هاشمی به ۲ چیز وابسته بود که یکی شخصیت خود و دیگری پشتیبانی امام (ره) بود که در عرصه‌های مختلف صداقت خود را در راه انقلاب به اثبات رسانده بود.

انتهای پیام/م.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.