قم؛

جشنواره استعداديابی ورزش همگانی در قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره استعداديابی ورزش همگانی با حضور نخبه‌های پنج رشته در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش در قم با حضور معاون مدیر کل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، مسوولان استان، روسا و نایب رئیسان هیأت‌های ورزشی قم، خانواده‌ها و استعدادهای آینده‌دار ورزش برگزار شد.

وی افزود:مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش در قم با همت تمام همکاران پرتلاش در حوزه معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و به صورت برنامه‌ریزی شده ادامه خواهد داشت.

عابدی در ادامه گفت: این مراسم با حضور بیش از 500 نفر شرکت کننده و علاقمند به ورزش در رشته‌های مختلف نظیر جودو، تکواندو، شطرنج، تیراندازی با کمان و سپک تاکرا در حالی برگزار شد که خانواده‌های ورزشکاران شاهد هنرنمایی فرزندان خود همراه با برنامه‌های متنوع بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و نمایش ورزشکاران مستعد و نخبه هر پنج رشته، از جمله بخش‌های مختلف این مراسم بود اما در حقیقت به دنبال این بودیم که نشان دهیم قم در رشته‌های مختلف توانمندی و استعداد بالایی دارد و مربیان با دانش و دلسوز این رشته برای این مهم تلاش زیادی انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: بخش‌های مختلف نظیر گروه توسعه ورزش همگانی، گروه توسعه ورزش قهرمانی، کارشناسان ورزش همگانی و قهرمانی و دیگر عزیزان در این اداره کل در کنار هیئت‌های ورزشی مختلف هستند و یقینا هدف از این استعدادیابی رشد و توسعه ورزش قم در هر دو بخش همگانی و قهرمانی است.

عابدی در ادامه با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک سایت مرجع است، تصریح کرد: خانواده‌ها و شهروندان قمی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های استعدادیابی به این پایگاه یا همکاران ما در حوزه معاونت ورزش مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار