زنجان؛

اعزام 322 نفراز خانواده‌های تحت پوشش به عتبات عالیات

از آغاز امسال با اجرای طرح شوق زیارت 322 نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد (ره) استان زنجان به کربلای معلی و عتبات عالیات اعزام شده‌اند.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت با هدف ارتقای نشاط معنوی خانواده‌های تحت پوشش و ارتقای سطح باورهای دینی این خانواده‌ها اجرایی می‌شود، گفت:اجرای این طرح موجب زمینه‌سازی مشارکت بیشتر خیران در طرح‌های کمیته امداد شده است.
وی با اشاه به اینکه ازرویکردهای مهم امداد برگزاری اردوهای زیارتی است اظهار کرد: از آغاز  امسال با اجرای طرح شوق زیارت ۳۲۲ نفر از خانواده‌های تحت پوشش به کربلای معلی و عتبات عالیات اعزام شده‌اند که هزینه اعزام این تعداد از مددجویان یک میلیاردو ۹۶۴ میلیون ریال بوده است و از محل کمکهای مردمی و اعتبارات امداد تامین شده است .
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان کرد: امسال یک هزار و ۷۰۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش به این سفر معنوی اعزام شدند که تا پایان سال این آمار به ۲۰۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
صفری در پایان با تاکید بر مساعدت بیشتر خیران در طرح شوق زیارت افزود: مساعدت بیشتر خیران موجب تاثیرگذاری برنامه‌های کمیته امداد را افزایش می‌دهد .


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.