گیلان؛

بازگشایی تمامی راه‎های اصلی و فرعی و روستایی صومعه سرا

تمامی راه‎های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان صومعه سرا بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛ عین ا... خانعلیزاده مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان صومعه سرا در خصوص آخرین وضعیت راههای شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: با وجود بارش 30 الی 80 سانتیمتری برف در این شهرستان تمامی راه‌های اصلی، فرعی و همچنین راه‌های روستایی صومعه سرا بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.
وی در خصوص عملیات راهداری و برفروبی انجام گرفته در 36 ساعت گذشته شهرستان صومعه سرا گفت: راههای 7 روستا به طول 30 کیلومتر برفروبی و بازگشایی شده و تاکنون بیش از 70 تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌ها پاشیده شده و حجم برفروبی انجام شده در حدود 750 هزار مترمکعب بوده است.
خانعلیزاده افزود: با اعزام 40 راهدار و 31 دستگاه ماشین آلات در قالب 14 گروه اجرایی به صورت شبانه روزی مشغول باز کردن جاده‌های این شهرستان هستند که با همت و تلاش این عزیزان بیش از 450 کیلومتر از راههای این شهرستان بازگشایی شده اند.

همچنین سید نورالدین فاطمی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماسال در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های این شهرستان تشریح کرد : تمام محور های اصلی و فرعی شهرستان ماسال باز و از 18 روستا و راه ییلاقی ماسال به گیلوان که بعلت بارش شدید برف مسدود شده بودند 16 روستا توسط همکاران زحمتکش راهداری بازگشایی شده و 2 روستا باقیمانده، که تلاش برای بازگشایی محورهای باقی‌مانده با قوت و جدیت در جریان است و انشاا... تا ساعاتی دیگر بازگشایی خواهد شد.
فاطمی در خصوص عملیات راهداری و برفروبی انجام گرفته در 36 ساعت اخیر در شهرستان ماسال اظهار کرد: راه‌های روستایی به طول 118 کیلومتر برفروبی و بازگشایی شده و تاکنون بیش از 30 تن مخلوط ماسه و نمک در جاده ها پاشیده شده و حجم برفروبی انجام شده در حدود 354 هزار مترمکعب بوده است.
مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماسال در پایان خاطرنشان کرد: پرسنل اداره اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماسال با 13 دستگاه ماشین آلات در قالب 3 اکیپ به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌گزاری و باز کردن جاده‌های این حوزه هستند.
وی از کمک به رانندگان گرفتار شده در محور ماسال به گیلوان نیز خبر داد و گفت :به 63 خودروی گرفتار شده در برف و کولاک، که زنجیر چرخ نداشتند توسط راهداران کمک و امداد رسانی شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.